Uuteen viikkoon jkl!
Aloitampas uuden pinon kun en ainakaan huomannut et se olis jo aloitettu..
Kuumeilurintamalla ei mitään uutta...Sitä lekuriaikaa vaan odotellaan.
Kohta pitäis selviytyä kauppaan, kunhan saan tuon viikarin vaan kiinni ja vaatteita pukemaan ;)
Mukavaa alkavaa viikkoa!
Kommentit (38)
Itse painin täällä muuttolaatikoiden keskellä ja koitan hakea inspiraatiota pakkailla. Ongelma on tähän asti ollut sellainen, että aina kun saan jotain pakattua niin jotain alkaakin siitä laatikosta kaipaamaan :( Juuri piti pestä esikoisen rattaat kun eilen astui joulukadun avajaisissa koirankakkaan ja sit seisoi rattaissa että näki joulupukin.. voitte kuvitella miten ihana yllätys paljastui :S
Vauvakuume sietämätön!! Menkat pitäisi alkaa torstaina.. viime kierrossa alkoi jostain syystä pari päivää aiemmin eli periaatteessa voisin odotella niitä huomenna.. mutta taas mikään mahdottomuus ei olisi jos alkaavatkin lauantaina!! Jos ei kuulu niin ensi viikolla sitten testailen ennen pikkujouluja!
Perjantaina alkaa sitten nettipimento mitä jatkuu valitettavasti varmaan tuonne Itsenäisyyspäivän tienoille asti =( Koitan töissä ehtiä pinoutumaan ja kertomaan kuulumisia!
Pakko kai se on mennä pakkaamaan... :/
Hauskempaa viikkoa kaikille muille ;)
Tänne ei kuulu kerrassaan mitään uutta..kuume on lähteny,mut kurkku on viel vähän kipee.
Mäkin testailen ens viikolla jos niin onnekkaasti kävis ettei täti ilmaantuiskaan.Mulla on tosi säännöllinen kierto, joten yleensä en tosiaan ehdi edes ajattelemaan testaamista kun niin tarkkaan täti ilmestyy.Luulen tosiaan että syyskuulle siirrytään mut sen eteen tehdäänkin sitten ihan hulluna töitä:)
Onpas ollu hiljasta tänään pinossa,pistetäänhän iltaa kohti vipinää:) tai huomenna viimeistään.
GALLUPPIA:kuinkas kauan ootte asustelleet Jyväskylässä?Ite oon vaivaiset 2.5 kuukautta
Meillä on ollut tuikitavallinenpäivä. Yö sitten olikin taas huonoin pitkästä aikaan, mutta jospa ensi yönä taas nukuttaisiin puolen tunnin pätkiä pidempään:)
Mä olen asunut Jyväskylässä viisi ja puoli vuotta. Opiskelemaan tänne aikoinani tulin, mutta valmistuminen ei silti häämötä vielä ihan lähiaikoina :(
Tässä meidän napa, eiköhän nämä jutut tästä vähän laajene, kun tullaan paremmin tutuiksi :)
Ninnu
En ymmärrä miten tarkenen sitten kun ilmat kunnolla kylmenee..
Me ollaa asuttu jyväskylässä nyt vasta pari kuukautta. Asuttiin vuosi muualla ja muutettiin sinne muualle täältä jyväskylästä ;)
Jyväskylä on ihana paikka, pidän tosi paljon.
Mulle jyväskylässä ihanin paikka on varmaan tuo hipposhalli \o/
Tietysti nuo ihanat kävelytiet rantoineen on ihania käpöstellä..
Mutta nyt jotain syömistä kattelemaan.
=)
Minä olen asunut Jyväskylässä 4,5 vuotta! Enkä kyllä ihan hevin lähde täältä pois ;)
[color=RoyalBlue1]Me ollaan asuttu nyt vähän reilu 6 vuotta täällä.. jos oikein laskin, joo..kai. :) eli syksystä -99 asti.
Tänne muutin periaatteessa Mikkelistä, jossa asuin vuoden. Ja sieltä Savosta päin olen kotoisinkin (terveisiä tutuille, jos lukevat...;D)
Tuosta lempipaikasta.. Rantaraitti on kyllä mieluinen mullekin, siinä on lastenkin kanssa kiva kävellä :) me lähinnä täällä Kuokkalan puolella sitä kuljetaan.
Edelleen täällä piinailen.. Tuntemuksia on, eikä näistä taas tiedä, mitä meinaavat. Todennäköisesti sitä huonompaa vaihtoehtoa :/ huomenna tai ylihuomenna luulis alkavan, jos on alkaakseen. Toivottavasti ei kumminkaan *peukut pystyssä*, toivoa on niin kauan kuin.. sitä on! ;)
Matildalle pikaista päänsärystä paranemista, toivottavasti on lyhytaikainen vaiva! Ja sulle kanssa peukutukset, kun samoissahan sitä mennään.. :)
Jep, mutta mukavaa maanantai-illan jatkoa kaikille! :)
[color=deeppink][size=3]♥[/size][/color] Jedelede
Kamala väsymys päällä :( Tulisi lunta ja ne tammi-helmikuun aurinkoiset pakkaspäivät niin saisi itseenkin vähän energiaa!!!
Menkat ei ole vielä alkaneet eikä mitään merkkejäkään ole, kai?! Eilen paleli ihan koko päivän!!
Päivä jatkuu tänään taas pakkailun merkeissä ja jos sitä itsensä saisi ulos raahattua vaikka lenkille niin ei tulisi sellaista päänsärkyä kuin eilen!
Jedelede:
Aika hauska sattuma, että ollaan molemmat siellä Hervoksen luona käyty =) Tosi mukava ihminen ja muakin harmitti ihan kamalasti sillon kun muutettiin pois, kun joutui neuvolaa vaihtamaan. Ollaan varmasti siellä joskus istuttu vierekkäin, minä ainakin olin todella usein nähty " vieras" siellä..Muistankin ne valokuvat siellä. Ihana oli katella niitä ja haaveilla omasta =)
Pari kertaa pojan synnytyä kerettiin käydä siinä viereisessä Lillin huoneessa ja vhintäänkin yhtä mukava oli hänkin =)
Tänään jos yrittäis joulukorttihommia aloitella...
Mukavaa tiistaipäivää ja plussaonnea piinailijoille, teillähän on jännät päivät edessä =)
[color=green]Huomenta täältäkin! Ihme vilutus on mullakin, ollu jo muutaman päivän.Myös rintoja kolottaa oudosti.. Jotain menkkatuntemuksia edelleen, mutta.. en sit tiiä. Odotellaan ja katotaan, mitä tapahtuu! *peukut pystyssä* Tänään siis kp26/26-27..eli ei ainakaan montaa päivää enää tartteis ootella suuntaan eikä toiseen! Hui..
Camelot, minä myös siellä neuvolassa ravasin tiuhaan.. Mulla oli LA 28.2.04 muutes, mutta poika syntyi vasta 11.3. Lastenneuvolassa käytiin Heinosen Sirkan luona. :) harmitti muuton myötä ihan hirveesti tosiaan, että joutui neuvolaa vaihtamaan, kun tuolla oltiin liki 4 vuotta käyty!
Hitsi, mä en kyllä nyt oikeesti tiedä että mitä tää on.. Jotenkin on niin kumma olo, mutta sit taas toisaalta ei. Ja mikä menee mielikuvituksen/jännityksen piikkiin!?! ;D Jännittää ihan hirveesti! :)
Toivottavasti Pyry ja Kathy, jotka oli illalla / aamulla tuonne vanhaan pinoon kirjoitelleet, huomaavat tän myös... Pyry: TOSI hyvä vinkki oli se että sut tunnistaa polkupyörästä! *reps* Voidaan antaa kerran viikossa lisävihje, niin ehkä sit joskus ens vuonna jo tunnistetaan, jos yhtä aikaa satutaan tuonne.. :D Me voidaan päivystää tossa kuokkalanpellon risteyksessä sitten oikeeseen aikaan, heheheh :D
Nyt ei muuta kuin mukavaa tiistaita kaikille ja Matildalle ainakin plussatuulia myöskin! Jospa nyt oiskin oltu kumpikin ihan väärässä ennakkoaavistuksinemme.. bdbdbdbd :)
*Jedelede
Olen nyt pari päivää miettinyt tuota lempipaikkaa. Joutuu varmaan vielä pari päivää miettimään lisää :) Itse kyllä just alunperin ajattelin, että juuri sen lempipaikan voisi esittelylistassa kukin kertoa, mutta kappas kun ei tule itselle mitään mieleen... Niin aina. Hyvä kyselemään muilta, mutta itsellä ei liikahda päässä mikään :) Sekin tietysti vaivaa, etten ole tätä seutua kovin hyvin kuitenkaan vielä tutkinut, vaikka täällä olen kohta 7 vuotta asunut. Ja sitäkin ennen olen asustellut aika lähiseuduilla, joten käytännössä puolet elämästä on tullut täällä pyörittyä suht säännöllisesti.
Hmm... olette puhuneet Rantaraitista. Juu, se on hyvä vaihtoehto. Toinen jotenkin jännästi mukavia tunteita herättävä on Harju. Sieltä on ihan kivat näkymät kaupungin yli ja se on semmoinen mukava pieni lenkkeilypaikka. Ja piknik-paikka myös :)
piti vielä alkaa sulle raapustaan =)
Mulla oli laskettuaika 22.1 ja poika antoi odotuttaa itseään 6.2. saakka =) Eli viikolla 42+1 syntyi 8| Oli siinä odottamista.
Mulla oli pari kertaa lääkärinä Ilola(?), joka oli todella tympeä ja en tykännyt yhtään, sitten joinain kertoina semmonen aika nuori nainen joka ei hirveän symppis ollut hänkään...
Mutta siitäkin jo kulunut aikaa hirmuisesti, voih...;)
Sullahan on jännät paikat käsillä, peukut on pystyssä täälläkin =)
Nyt muussin tekoon, jee!
Olihan pakko kirjoittaa edes jonnekin. Esikoinen syntyi huhtikuussa 2004 ja viime keväästä ollaan haaveiltu (kaiken kaaoksen jälkeenkin) toisesta vauvelista.
Me asuttiin Jyväskylässä muutama vuosi, ja sitten ostettiin talo Korpilahdelta. Jyväskylässa tulee kuitenkin käytyä kaupassa jne. Sieltä osaa ostaa kaiken tarpeellisen...
Meillä ei vielä ole odotettavissakaan mahdollista raskautta, mulla meni koko hormoonitoiminta sekaisin siitä ehkäisysysteemistä jota käytin esikoisen jälkeen. Tällä hetkellä tavoitteena on saada kuukautiskierto kuntoon... :( Se ei oikein tahdo olla stabiili.
Mutta ehkä joku päivä...
Jaahas, kävin tuossa kävellen Keljon marketeissa.. tuli taas ostettua lapsille alesta vaatetta =) Itselläni alkoi tänään laihdutuskuuri... vuoden aikana on tullut 5 kg painoa lisää, kun aloitin istumatyöt :( En ole töiden jälkeen ehtinyt pahemmin liikuntaa harrastaa... vanhat vaatteet kyllä menee, mutta vaaka kertoo totuuden ;)
Mulla on nyt menkkamaisia kipuja / nippailuja masussa.. Millon meinasit Jedelede testata?? Itse täällä vakuuttelin etten testaa kuin vasta ens viikolla, mut jotenkin nyt malttamaton olen *punastuu* No en vielä tiedä varmaks millon testaan... ;)
[color=deeppink]Ja tervetuloa mukaan uudetkin! :) Kyllä sitä väkeä pikku hiljaa rupeaa löytymään.. Kiva! :)
Täällä on TODELLA piinalliset päivät menossa.. Kp 27/26-27 ja mahaan koskee JÄNNITYKSESTÄ niin kovasti, että en enää tiedä, koskeeko siihen muuten! :S Rinnat on edelleen oudontuntuiset, mutta.. En minä tiiä MITÄÄN! *sekoaa* ;D
Koko ajan ramppaan vessassa tarkistamassa tilanteen pahinta peläten.. Mutta toivotaan parasta! bdbdbd En muistanutkaan, että tää oli NÄIN hirveetä tämä odottelu.. :/
En PYSTY nyt ajattelemaan tai kommentoimaan mitään, toivottavasti ymmärrätte.. sori siis pelkkä omanapaisuus! :O
Matilda muutes, arvelinkin, että muuttokiireet ja muut vie sen verran aikaa, että tuskin ehdit missään välissä maileja kirjoittamaan.. ;) Koeta nyt tänne kuitenkin tilannetiedotukset ehtiä laittamaan, jooko? :) Sinnekin plussatuulia, toivottavasti eilisiltaiset menkkatuntemukset oli huijausta... bdbdbd
Mukavaa keskiviikkoa, harmaasta kelistä huolimatta! :)
Täälläkin vielä piinaillaan ;) Välillä on edelleen menkka tuntemuksia ja välillä jotain muuta paineen tunnetta masussa.. Rinnat ei ole edelleenkään kipeät.. Jedeleden kanssa samat toiminnat eli itsekin ravaan vessassa koko ajan tarkistamassa tilannetta ;) Yölläkään en saanut unta, kun mietin et kumpia kipuja ne mahassa tuntuvat on?! Kyllä sitä pientä ihmislasta piinataan ;D En muistanutkaan, että nämä päivät olisivat näin jännittäviä =) Mies vaan on tosi rauhallinen.. :S Se ottaa enemmän stressiä muutosta, minä en jaksa just nyt sitä taas stressata ;D
Viimeinen lomapäivä tänään ja huomenna taas arkeen ja töihin.. pakko siis mennä toimimaan!! Joululahjoja kyllä enemmin paketoisin kuin noita muuttolaatikoita pakkaisin.. :(
Kysymys kaikille: mitä te harrastatte??
*Matilda*
Kuulostaa aika lupaavalta Jedelede ja Matilda noi teidän oireet..Toivotaan että plussa tulis tädin sijasta. Ilmotelkaahan miten käy!
Mulla vissiin nyt kp25/27-28..tänään tuli aamulla kaks sellasta aivan älytöntä vatsakramppia, mitä mulla on yleensä menkkojen aikana, koskaan ei oo ollu ennen menkkoja joten en nyt tiedä että alkavatko aiemmin vai mikä on. Mun toiveajattelu raskaudesta senkun kasvaa taas..on nää kauheita nää loppukierrot..oon osannu olla ajattelematta vauvajuttuja niin hyvin ja nyt tää kierron loppu on samanlaista kuvittelua ja toivomista kun aina ennenkin. Toivon vaan et kp12 harrastettu puuhailu tuottas tulosta.
No saapi nähdä...viikonloppuna selviää...
Joku kyseli harrastuksista. Harrastan kaikkea musiikkiin liittyvää (soitan itse ja sävellänkin vähän),afrotanssia ja capoeiraa (jota tosin nyt en oo harrastanut jyväskylässä vaikka täällä onkin capoeiraseura). Yritän myös lenkkeillä ja käydä uimassa.Ja sit rakastan elokuvia, niitä tulee katteltua melkein päivittäin. Siinäpä ne tais ollakin..
Toivotaan että tän viikon piinailijat vois siirtyä ens viikolla odotuspuolelle:)Tietenkään pinokavereita unohtamatta!
TUlihan sitten nukuttua pitkään... ;D
Mies vei pojan tänään hoitoon joten minulla oli ikäänkuin vapaa-aamu. Ei kai se pahaa tee, nukkuminen näes, mutta jotenkin menee aina päivä ihan hukkaan...
Poika on osa-aika hoidossa eli 13 päivää kuukaudessa. Oli puolentoista viikon paussi hoitajan koulunkäynnin takia, ja nyt on pojan oltava hoidossa melkein joka päivä. Eipä silti, Jami tykkää olla hoitopaikassaan, siellä on samanikäistä seuraa ja paljon aktiviteettia.
Minä harrastan kissakasvatusta (hyyyvin pitkällä aika säteellä... :D), koirien kanssa touhuilua ja paaljon käsitöitä - milloin vain ehdin. Meidän karvainen kööri alunperin saikin meidät ajattelemaan että omakotitalo olisi sittenkin meille se ideaalinen elinympäristö... :)
kaksi koiraa ja tällä hetkellä viisi kissaa ulkoileevat edelleenkin päivittäin omassa pihassa, koirat vapaasti (koko takapiha aidattu) ja kissat omassa katetussa tarhassaan (käynti meidän makuuhuoneen ikkunan kautta.)
Minulla on menossa jonkinlainen " vaihdevuosikuuri" -hormooneja, joiden jälkeen pitäisi ensin tulla ns. tyhjennysvuoto ja vasta sitten ihan normaalit menkat. Edellisen hormoonikuurin jäljiltä jouduin menemään 2,5 viikon menkkojen alun jälkeen lääkäriin uudelleen, kun vuotaminen ei vain loppunut. :(
Toivotan onnea kaikille joilla mahdollisuutta plussaamiseen on!
Oli pakko tulla kirjottelee, kun eilen juttelin miehen kanssa (yksipuoleisesti kyllä) että jos menkat ei ala, niin koska viitsisi testata, niin miehen mielestä testaaminen on turhaa, kun kyllä sen sit näkee kun maha kasvaa eikä kuukautisia tule pitkään aikaan ;D :S :P
Siis tottahan tuo on, mut kai me naiset ollaan liian hätäisiä sit ;) Tokkopa tuota on sota-aikaan täällä Suomessakaan ollut raskaustestejä..?!
No mutta siis jos menkat ei tule niin testaan kyllä aiemmin kuin odotan et alkaako masu kasvamaan ;D
Ensin teretulemast kaikki uudet! Tosiaan ei nuo nikit vielä tässä vaiheessa jää mieleen :)
Mä taidan olla melkoisen tylsä ihminen, sillä en varsinaisesti harrasta mitään erikoista. Eli siis surffaan netissä, luen, teen sudokuja, lenkkeilen jne. Eli ihan tavallisia juttuja.
Hih, minäpä en ole tehnyt lastenhoitajan sijaisuuksia, mutta hoitajan sijaisuutta kylläkin :)
Mä en edes tiedä koska piinapäivät alkais. Nyt on kp 28 eikä käsittääkseni ovis ole ollut vieläkään. Kuinkahan kauan tässä oikein kestää, että kroppa alkaa taas toimia?
Ninnu
mekin tästä kauppaan lähdössä, mutta sama " ongelma" kuin Camelotilla.. ;D Tosin x2! Eli kumpikin poika juoksee jonnekin eikä pukeminen kiinnostaisi...
Kerrotaan nyt sitten odotellessa oman navan kuulumiset.. Kp 25/26-27 ja epämääräisiä menkkatuntemuksia mahassa.. Mutta vielä ei ole mitään näkynyt, joten eletään nyt sitten vielä toivossa! ;D Samalla yritän valmistautua jonkinmoiseen pettymykseeen.. jos siihen nyt VOI edes valmistautua. No, en ainakaan kasaa liikoja odotuksia itselleni. Positiiviset yllätyksetkin on sitten toivottuja ;)
Joo, no nyt kumpikin suunnisti eteiseeen... gotta go, ennenkuin karkaavat!! :)
M;ukavaa alkuviikkoa kaikille jyskyläisille! :)