Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajaa vuosi, -30kg!!!

Vierailija
11.05.2012 |

Haluatko kysyä jotain? Enää/vielä olisi reilut 10kg matkaa siihen, minkä painoinen haluaisin olla. Pari kiloa tosin enää, niin olen jo normaalipainossani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihanaa. Enemmän tosin sen vuoksi, ettei ehkä ole niin tukala olo, bikineitä tuskin enää kehtaan käyttää, sen verran raskausarvilla ja selluliiteillä tämä keho nopean lihomisen myötä.

Mitä tulee syömiseeni, se ilmeisesti vähentyi vähän kuin itsestään tuossa vajaa vuosi sitten, en siis tarkoituksella alkanut laihduttamaan, sillä luulin tosissani, ettei minusta laihduttamaan olisi. Sen verran huono itsekuri. No, kun huomasin, että paino tippuu ihan itsekseen, niin toki siitä innostuin vähän itsekin. "Keinoni" on ollut se, että olen jättänyt välipalat pois ja syön vain aamupalan, lounaan ja iltapalan ja niidenkin kohdalla olen yrittänyt pitää kalorit mahdollisimman vähissä ja kiinnittänyt huomiota ruoan laatuun, enemmän lihaa ja kasviksia, vähemmän hiilihydraatteja. Oikeastaan suurimman osan tästä vuodesta olen tainnut elää alle 1000kcal päivässä. Enkä siis ole kitunut nälissäni. Herkuttelen kyllä, n. kerran viikossa pidän herkuttelupäivän, jottei keho pääse menemään säästöliekille. Välillä olen ollut jo luovuttamaisillani, mutta kun olen käynyt puntarilla ja huomannut painon taas edes hiukan pudonneen, on innostus taas noussut.

Liikuntaa en harrasta erityisen paljon, n. kerran viikossa käyn kävely-/hölkkäyslenkillä. Muu liikunta koostuu oikeastaan arkiliikunnasta. Olen myös ollut tämän vuoden aikana sosiaalisesti paljon aktiivisempi, varsinkin, kun itsetunto on parantunut laihtumisen myötä, käynyt kavereiden kanssa ulkona tanssimassa esim, enkä vain löhöä kotona jääkaapin seurassa.

Kun pääsen ihannepainooni, varmaankin jatkan aika samanlaisella ruokavaliolla, sillä kuten sanoin, en ole vielä kertaakaan kitunut nälissäni. Toki kalorimäärää täytynee ehkä jotenkin lisätä, etten sitten enempää pääse laihtumaan(?).

Ap

Vierailija
2/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jopa hoikka:)

Et ole varmaankaan sortunut mihinkään pikakonsteihin, vaan opetellut syömään oikein?

Liikutko kuinka?

Itselläni myös pari kiloa normaalipainoon ja siitä vielä 10 pois, niin olen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisinpä itse samaan..

Vierailija
4/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suunnitelmia miten aiot pysyä uudessa upeassa olotilassasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi