Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua.. ahmin..

Vierailija
10.05.2012 |

päivä oli mennyt todella hyvin: 200g raejuustoa, 150g pinaattikeittoa, 1 kananmuna, 2dl tuoremehua, 200g rahkaa, pari kuppia kahvia, 2 näkkileipää..

ja nyt sit ahmin: jäätelön (190kcal!), 2 isoa keksiä, 4 ruispalaa, näkkileipä, 200g raejuusto ja n. 200g soijarouhemakaronilaatikkoa.

yhyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vain ahmitut? kuinka paljon painat ap?

Vierailija
2/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorilaskuri antaa ainakin mulle peruskulutukseksi vain 1600 kcal/pv. Olen 172cm / 64kg / 37v nainen. Se on tosi vähän. Joten yritän joka päivä tehdä ainakin 45min reippaan kävelylenkin, sen myötä saa syödä 200 kcal lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hanki mitään ylimääräistä kaappiin, mutta jos on perhettä, niin kyllä niissä kaapeissa täytyy aika paljon kaikkea olla, että saa perheelleen tehdyksi ruokaa.

Mä en ahmi tällä hetkellä, mä olen syömättä. Mä teen aina jompaa kumpaa. Mutta kun olen syömättä, niin, laihdun huomattavasti ja kilojen takaisin kerääminen kestää kauan vatsalaukun pienentymisen takia.

Koita nyt olla ainakaan enää syömättä mitään.

Vierailija
4/4 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin n. 1500 kaloria äkkiä laskettuna. Ei mikään harakoille heitetty päivä siis laihdutuksen kannalta, et "päässyt" edes plussan puolelle. =) (Oletuksena n. 1900 kalorin peruskulutus keskikokoiselle naiselle.)

Muista, että laihduttaessa JOKAISEN päivän ei tarvitse olla laihduttava päivä, riittää, että suurin osa on. Nyt vaan paremmin tämä päivä niin hyvä tulee. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi