"Kipu kuolee huutamalla alastomana lattialla"
Kommentit (35)
Maailmassa on liikaa sanoituksia joita en vaan ymmärrä. :(
musta toi nyt on just helppo ymmärtää
ja vaikeassa elämäntilanteessa se jotenkin auttoi.
Tosin samalla naurattaa, kun jostain luin siitä väärinkuuleman: "tipu kuolee huutamalla alastomana lattialla"...
olla Apulannan 20-vuotis keikalla viime vuonna, mahtava meno ja meininki. Samalla juhlitiin omia 20-vuotis juhliani, Apulannan sanat vaan iskee syvälle sydämeen ja ne on niin täynnä ajatusta!
tyhmiä ja mielikuvituksettomia tyyppejä. Mun mielestä toi biisi on niin hyvä kriisibiisi...juu en ole kokeillut alasti lattialla huutamista, mutta henkisesti olen ollut kovinkin alasti tätä kuunnellessani.
on nerokkaita sanoituksia.
Voice of Finlandissa tuli tästä Mikko Sipolan laulamana hidas versio ja siinä sanat tuli kyllä hienosti esiin ja oikeuksiinsa.
Älykäs ihminen tekee älykkäitä sanoituksia.
koska mieleeni on piirtynyt niin vahvasti syöpäsairas tätini, joka oman asuntonsa lattialla nukkui patjalla olkkarissa. Sieltä lähtiessä hän meni patjallensa kippuraan kivuissansa. Se tunne kun mitään et voi hänen hyväkseen tehdä, vaikka kuinka haluaisi. :'(
***tu minkälaisen henkisen kivun kanssa sitä voikin joutua elämään. Auttaiskohan suora huuto jossakin keskellä metsää, huutaisi ja kierisi maassa niin kauan ettei enää vaan jaksaisi huutaa.. :(
No ei. Vetäisenpä perusilmeen naamalle ja olen kuin ei mitään.
aina se tulkinnan vapaus, ei pelkästään tekijän puolella :)
Onko henkisellä ja fyysisellä kivulla lopulta paljoakaan eroa silloin kun tuntuu, että siitä ei selviä ja se sattuu niin että pahimpina hetkinä sekä toivoo että pelkää kuolemaa?
Terveisin yksi johon sanat ovat koskettaneet kummassakin kivun muodossa. Eikä kumpikaan kipu kuollut huutamalla, mutta aina kannattaa yrittää.
edellisen viestin (30) kirjoittajalle haluaisin antaa ison halauksen.
kun tällaisia hienoja sanoituksia sovelletaan johonkin synnytysjuttuihin.
Joo on se sallittua, mut ittestä tuntuu siltä, että nää soveltajat ei tiedä mitä kipu on. Sori ny.
edellisen viestin (30) kirjoittajalle haluaisin antaa ison halauksen.
Mut saisi rutistaa tajuttomaksi, niin sitten se ehkä auttaisi. ;( 30
Mua jotenkin ärsyttää kun tällaisia hienoja sanoituksia sovelletaan johonkin synnytysjuttuihin.
Joo on se sallittua, mut ittestä tuntuu siltä, että nää soveltajat ei tiedä mitä kipu on. Sori ny.
ja voiko olla niin, että jonkun kohdalla se synnytyskipu on helvetillinen?
Itse olen päässyt synnytyksen suhteen vähällä kivulla ja "nauttinut" sitten muutoin kovista kivuista, muttei se silti mielestäni sulje toisen synnytyskivun kovuutta pois. Kipu on kaikkinensa subjektiivinen kokemus -niin vittumaista kuin tuo onkin kuulla lääkärin suusta silloin kun toivoo lääkärin aavistavan millaista kokemani kipu on.
Maailmassa on liikaa sanoituksia joita en vaan ymmärrä. :(