Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOT maanantaina+++

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole kokonaiseen pariin päivään kirjoitellu. Oli kiirus viikonloppu.. Lukenu kyllä teidän kuulumisia aktiivisesti. :)

PauliNea: toivottavasti sun pahoinvointi helpottaa pian ja saat nauttia raskaudesta. Ootko voinu olla töissäkään?

Sit tohon pupuiluun.. Ihmeen kivuttomasti sujunu, vaikka vauvaa kovasti yritetään. Auttanee kun se ovisaika on vaan pari päivää niin saa muuten olla fiilispohjalla. Tässä kierrossa ovis sattui kerrankin viikonlopuun. Ja koska kaikkea on kokeiltava ja jostakin luin, että pupuilla pitäs aamulla valot päällä ja nainen ei saisi " saada" (tosin jossakin luki että siitä apua) Niin tätäkin sit kokeiltu, se kyllä meinas olla vähän väkinäistä. :(

Munkin tekis mieli varata aika gynelle. Kun ei sitä vauvaa kuulu, " jo" seittemäs kierto menossa.. Ja muistaakseni joka kerta pupuiltu otolliseen aikaan :( *mistähän saisin itelleni moolin optimismin tartutettua*

Keinuhepo; rohkaisen kyllä esim. kattelemaan työpaikkoja jos siltä tuntuu. Mä vaihdoin työpaikkaa vähän aikaa sitten - siis keskellä näitä vauvapuuhia. Hetken mietin, että olisko hetkeksi pitäny vauvapuuhat unohtaa hetkeksi, mutta kuume voitti. Eikä sitä toivottua raskautta oo vielä tullu.. Mutta nyt mulla on mukavampi ja haasteellisempi työ enkä ole läheskään niin stressaantu. :)

Fio: joko testailit? Peukkuja!

Jessicalle tsemppiä ja =) kyllä se vauva teillekin tulee!

Kp 24/28-30 eikä minkäänlaisia oireita niin ei oikein osaa piinaillakaan.. Taidan keittää talven ekat glögit kun on se niin hyvää!

Mukavaa alkavaa viikkoa!

Vierailija
22/23 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoittelussa sain niiiiin hyvää palautetta että ei voi ku vaan hymyillä koko ajan! Kyllä se vaan aina tuntuu hyvältä ku saa tunnustusta... =)

PauliNea-parka: Niin sairaalta ku kuulostanki ni toivon enemmän ku mitään että olisin pian samassa jamassa ku sä! Mitä vaan että vauva muuttais masuyksiöönsä!!!! Koitahan jaksaa!

Fio: Oonko taas sut ohittanu vai lymyiletkös jossain mehevien uutisten kera?!

Nyt meen herkutteleen, mies tuli just herkkujenhakureissulta, glögit ja suklaat lähtee kohti mahalaukkua just nyt! Heippa ja mukavaa viikkoa, plussailkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin minäkin taas tulla tänne teidän seuraan. Tai taustalla olen joka päivä, mutta aina ei tuu kirjoiteltua.

Onnea ensin kaikille plussanneille ! Kuten joku muukin siitä mainitsi niin vähän kade olen, mutta onnellinen teidän puolesta. Jospa se meillä muillakin tärppäisi sitten joskus. Töissäkin on oikein vauvabuumi meneillään ja tuntuu, että saa oikein pinnistää että jaksaa hymyillä muiden hyville uutisille. Miten se onkin niin vaikeaa...

No, eihän tätä omaakaan yritystä ole takana " kuin" n. 6 kiertoa, mutta kun tahdon olla vähän sellainen " mulle heti kaikki tänne" tyyppi niin tää on mulle jo pitkä aika ...

Tsemppiä teille pitkäkiertolaiset, voin vain kuvitella mitä se on odotella tätiä tai ovista kun itsellä suht normaali kierto ja nytkin meinaa jo mennä hermo.

Itse en ole kertonut tästä " projektista" vielä kenellekään kun pelkäsin just tätä ettei se heti tärppää enkä jaksaisi sitten kuunnella sitä...no, voi..kyllä se teillekin sitten pian....Eli tein päätöksen heti alussa, että kenellekään en kerro, en edes perheelle. Joten Diotima - ymmärrän mitä tarkoitat!

Vielä en tiedä milloin vaaraan aikaa gynelle ja testeihin. Yritän nyt ensin tikuttaa sitä ovista ja jos siitä ei tule mitään niin kaise on sitten se seuraava askel. Kun tätä ikääkin jo on. Ovistikussa näkyy jo toinenkin viiva, mutta haaleana, ehkäpä se tummempikin siihen vielä ilmestyy....

Toivoo A

Mutta tsemppiä ja ++++ onnea kaikille enskoille !