Miksi teen näin?
En ymmärrä itseäni, en vaikka kuinka pohdiskelen ja koetan ymmärtää. :(
Minulla on ihana mies, joka näkee vaivaa minun ja meidän eteen, ostelee ylläri lahjoja, tuo joka kuukausi kukkia. On hellä, huomio minut, antaa anteeksi jne. Mutta mitä minä teen.
Flirttailen miesten kanssa minkä kerkeän, pussailen baareissa toisia miehiä, satutan tietoisesti ihmistä joka välittää minusta niin paljon ja joka rakastaa minua. :(
Kerron miehelleni aika usein mitä olen tehnyt, tai no hän arvaa ja kerron loput. Joka kerta hän suuttuu ensin ja antaa sitten anteeksi, vaikka aina sanoo, että tämä anteeksi anto oli viimeinen.
Miksi hemmetissä teen näin? Minullahan on nyt mukava ja hyvä mies, josta varmasti tulisi myös loistava isä. Vanhempani ja ystäväni kehuvat kilpaa miestä, kuinka huomaavainen ja hyvä saalis hän on. Ja mikä onni minua on potkaissut kun sain hänet.
Ja kyllä minä miestä rakastan omalla tavallani. Ja en halua menettää häntä, mutta... Yhdessä olemme olleet 4 vuotta ja yhdessä on asuttu nyt reilu vuosi. Kertokaa miten saan itseni lopettamaan tuon muiden miesten kanssa pelleilyn? Mikä minua vaivaa?
Kommentit (2)
Oisko mies sulle liian lammas? Ettet voi kunnioitaa oikeasti tuommoista nösöä, joka on liian kiltii ja itsestäänselvä. Sulle sopis paremmin joku renttu, joka on salaperäinen ja jonka eteen sinun pitää tehdä töitä, että saat sen pidettyä. "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? Miten meidän kunnon miesten käy?
Onko hän vain liian kiltti minulle? Mutta miksi haluaisin sellaisen miehen joka ei olisi kiltti minulle,mitä järkeä siinä on? eikö se ole ihanteellista, että mies on kiltti ja huomaavainen?
Ja miten voisin edes jättää mieheni, miten voisin katsoa häntä silmiin ja sano, että se on loppu, kun hän on antanut minulle niin paljon anteeksi, tuhlannut vuosia kanssani? Miten voisin tehdä sen?
Kaipaisin vinkkejä miten pääsen eroon tavasta/taipumuksestani, vikitellä muita miehiä? Miten lopetan sen?
ap
Oisko mies sulle liian lammas? Ettet voi kunnioitaa oikeasti tuommoista nösöä, joka on liian kiltii ja itsestäänselvä. Sulle sopis paremmin joku renttu, joka on salaperäinen ja jonka eteen sinun pitää tehdä töitä, että saat sen pidettyä. "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? Miten meidän kunnon miesten käy?