Lue keskustelun säännöt.
olen taysin umpikujassa. en halua omaa miestani, vaan toisen, jota en kuitenkaan saa. enka tieda haluaako se toinenkaan olla edes mun kanssa tekemisissa. kiroan sen paivan
Kommentit (3)
Se vaan välillä tuntuu siltä, että se joku toinen olisi juuri oikea minulle ja minä hänelle. Että kaikki olisi niin täydellistä, jos esteet vaan katoaisivat.. Totuus olisi kuitenkin toinen. Eipä se enää viiden vuoden jälkeen tuntuisi samalta.
Tämä siis pätee, jos nykyisessä ei oikeasti ole mitään vikaa ja ainoa ongelma on kyllästyminen ; )
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toinen mies saa sydämen sykkimään oikein kunnolla, vaikka oma mies onkin kaikinpuolin ihana. Mutta niin se vain on, että välillä tulee näitä ihastuksia ja ne menee kyllä aina yleensä ohi ja sitten se oma mieskin tuntuu taas aivan ihanalta.
Oma puoliso alkaa aina välillä kyllästyttää ja sitten muut näyttää niin ihanilta.
Jospa ottaisit päiväunistasi kaiken irti asenteella, että ihastus kestää aikansa, mutta puoliso on ja pysyy.
(tarkotus oli piristää, mutta aika masentavaltahan tuo viimeinen lause kirjotettuna näyttää..)