Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kristittyjen mielestä on oikein säästää mies ja raiskata nuori tyttö?

Vierailija
10.05.2012 |

Tuom. 19:22-24

Heidän viettäessään kaikessa rauhassa iltaa kaupungin miehet, jotka olivat kelvotonta roskaväkeä, piirittivät talon. He tungeksivat oven takana huutaen vanhukselle, talon isännälle: "Tuo tänne se mies, joka tuli luoksesi. Me tahdomme maata hänet."

Silloin isäntä meni ulos miesten luo ja sanoi: "Älkää, hyvät miehet, tehkö sellaista pahaa tekoa, mieshän on minun vieraani. Älkää tehkö mitään niin hirveätä!

Kuulkaa, täällä on minun tyttäreni, joka on vielä neitsyt. Täällä on myös sen miehen sivuvaimo. Minä tuon heidät teille. Voitte tehdä heille mitä haluatte, vaikka raiskata heidät, mutta tälle miehelle älkää tehkö mitään niin hirveätä!"

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies, joka tyttärensä luovutti, ei ollut kristitty. Eikä miehen teko ole millään tavalla hyväksyttävä. Eikä raiskausta (miehen tai naisen) tässä Raamatun kohdassa puolleta mitenkään.

Eli siis ei ole Raamatun arvojen, eikä myöskään Suomen lain puitteissa oikein raiskata yhtään ketään.

Vierailija
22/23 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judges 19 - Gibeah’s Crime

http://www.enduringword.com/commentaries/0719.htm

Tuom. 19:22-24

Heidän viettäessään kaikessa rauhassa iltaa kaupungin miehet, jotka olivat kelvotonta roskaväkeä, piirittivät talon. He tungeksivat oven takana huutaen vanhukselle, talon isännälle: "Tuo tänne se mies, joka tuli luoksesi. Me tahdomme maata hänet."

Silloin isäntä meni ulos miesten luo ja sanoi: "Älkää, hyvät miehet, tehkö sellaista pahaa tekoa, mieshän on minun vieraani. Älkää tehkö mitään niin hirveätä!

Kuulkaa, täällä on minun tyttäreni, joka on vielä neitsyt. Täällä on myös sen miehen sivuvaimo. Minä tuon heidät teille. Voitte tehdä heille mitä haluatte, vaikka raiskata heidät, mutta tälle miehelle älkää tehkö mitään niin hirveätä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkennan, mies joka aikoi luovuttaa tyttärensä