Miten tämä mahdollistuu?
Pääkallosta, joka pikkutytöt löytäneet metsästä Varsinais-Suomesta:
"Meillä on vahva epäily siitä, että kallo liittyy aiempaan tapaukseen. Vuonna 2005 kallon löytöpaikan läheltä löytyi pahasti tuhoutunut vainaja, jolta puuttui ruumiinosia, kertoo tutkinnanjohtaja Veli-Matti Soikkeli Varsinais-Suomen poliisista sanoo lehdelle.
Poliisi selvitti aikanaan vainajan kuolinsyyn, mutta kallo jäi löytymättä. Poliisin mukaan tapaukseen ei liittynyt rikosta."
Onko se vainaja itse riuhtonut ruumiinosat irti itsestään, vai kuinka ihmeessä tapaukseen EI liity rikosta? Outoa. Ei ummarra.
Kommentit (4)
se vainaja on "pahasti tuhoutunut" tarkoittaa sitä, että se on jo aika pitkälle hajonnut ja todennäköisesti villieläimet on riepotelleet sitä ja mahdollisesti syöneetkin. Siitä loogisesti seuraa, että osia ruumiista on muualla kuin toiset osat.
Kyllä mä näen, että sä halusit tähän liittyvän jonkun saatananpalvontakultin, mut todennäköisesti niin ei kuitenkaan ole.
että vuodenajat ja korroosio tehneet tehtävänsä ja ruumis on hajonnot luonnollisesti. Jokui villieläin on mahdollisesti raahannut jotain osaa muutaman metrin kauemmaksi muusta osasta.
-ap-
se vainaja on "pahasti tuhoutunut" tarkoittaa sitä, että se on jo aika pitkälle hajonnut ja todennäköisesti villieläimet on riepotelleet sitä ja mahdollisesti syöneetkin. Siitä loogisesti seuraa, että osia ruumiista on muualla kuin toiset osat.
Kyllä mä näen, että sä halusit tähän liittyvän jonkun saatananpalvontakultin, mut todennäköisesti niin ei kuitenkaan ole.
Sä näet väärin. Katso vastaukseni kohta nro 4. Lällislää sulle!
-ap-
Onnettomuus?
Peto raadellut?
Onko nuo rikoksia?