G: Paras Fazerin suklaa?
Kommentit (48)
Varsinkin nuo uudelleen tuotantoon otetut Fami ja Susu oli lemppareitani jo lapsena!
Ja Pätkis!
Se "keltainen" suklaalevy eli se, jossa on kokonaisia hasselpähkinöitä. Sitten tykkäsin kovasti niistä chili-maissi -suklaapatukoista, mutta ei ole aikoihin enää näkynyt kaupoissa, ilmeisesti lopetettu. :( Lopetettuja herkkuja olivat myös suklaa, jossa oli mintturakeita ja 100 gramman levy, jossa oli sisällä pehmeää mintunmakuista täytettä. Geisha ja Fazermint myös hyviä, joskus kun tekee mieli jotain toodella makeaa niin myös Fazerina. Joo, ei tule varmaan yllätyksenä että kärsin suklaariippuvuudesta? :D
Ne Geisha Harmony konvehtirasiat missä on kolmea eri makua, myös tavallinen Kismet on aina varma valinta!
Parasta oli tuo jo mainittu mintturaesuklaa. Sitä sai vain tax freestä ja nyt ei mistään, pöh! Huomasivat kai että on kätevämpää tehdä minttusuklaa muutenkin ylijäävästä mariannen kuoresta kuin kokonaisista rakeista... nykyisistä miulla suklaanrakastajalla ei olekaan tiettyä suosikkia. Fazerina, mariannehippu, vadelmajugurtti ja se uusi mansikkasuklaa ovat herkkua... tummaa päärynää ei ole tullut edes maisteltua...
Aina jos joku oli menossa laivalle niin mulle täytyi tuoda tota minttusuklaata. :) Patukoinahan sitä sai ihan tavallisistakin kaupoista, vaan ei enää. Se Marianne-suklaa ei maistu ollenkaan samalta, suorastaan pahaa! :( Mullakin odottelee keittiössä tuo uutuusmansikkalevy, mutta en ole vielä uskaltanut maistaa kun kuivattu mansikka kuulostaa jotenkin ällöttävältä... :D No, tuskin se syömättä jää. ;)
Tämän hetken suosikkini on Fazerina, mutta kaipaan vieläkin Fazerin riisisuklaata. Se vei kielen mennessään. :)
Se uusin mansikka-vanilja suklaalevy on aivan jumalaisen ihanaa....
Eli se missä on päällä valkoista suklaata ja alla Fazerin sinistä.. Se ja tuplaespresso joka sunnuntaiaamu! Nam! Myös fazerina kuuluu suosikkeihin.
Vadelma-maitosuklaalevy
jogurtti-vadelmapatukka
Pätkis, Susu
Fazerina myös hyvää ja ihan perus maitosuklaa eli sininen.
Uusi mansikka-vanilja suklaa levy!! Nams!
se keksicrisp-suklaalevy sekä se aika uusi cashewpähkinälevy, siihen olen ihan rakastunut. Ja huom, harvoin edes ostan suklaata, kun olen sipsien ystävä, mutta tuota cashewtä söisi vaikka kuinka...
Täytyypä kokeilla tuota uutta mansikka-vaniljaa myös.
Tämä uusi popcornsuklaa ja sitten cashewpähkinäsuklaa
Fazerin PUNAINEN ja GEISHA, siinä mun suosikit yli kaikkien muiden suklaiden :-)
Veivät kielen mennessään....