Miten tuosta Iholla Piasta on tullut noin hörhö?
Kommentit (10)
ja lisäksi monille muille kouluttamattomille naisille.
ja kosmetolookeille tyypillistä.
Näyttäis olöevan raha-asiat aivan sekaisin. Paljonkohan ottaa kulutusluottoo. Nytkin lähdössä ylikalliilla lennolla johonkin Ruotsiin
Ja sen sivujen mukaan käy tekemässä niitä "hoitojaan" myös Suomessa. Miks se Pia rahattomana sinne asti lähtee?
ihminen on mielestänne hörhö, jos uskoo homeopatiaan?? Anna mun kaikki kestää..
Vieläkö se on sen miehen kanssa? Olen kyllä mielestäni katsonut joka jakson, enkä ole nähnyt mitään kommentointia aiheeseen liittyen.
sen miehen kanssa. Toisaalta kun oli niin rakastunut, niin onhan se kumma että yhtäkkiä siitä miehestä ei puhutakaan mitään pitkään aikaan. Ehkä ne sitten eros, mutta oli liian arka paikka Pialle kuvattavaksi? Sinällään kyllä ymmärtäisin hyvin. Ehkä selittää senkin, miksi tuntuu olevan vähän naama norsunvitulla näissä viimeisimmissä jaksoissa, ja haluaa mennä ulos tanssimaan tyttökaverinsa kanssa ym.
ihminen on mielestänne hörhö, jos uskoo homeopatiaan?? Anna mun kaikki kestää..
Ootko vajaa?
Lisäksi toi uskoo enkeleihin, kuuntelee kun meedio lähettää hänelle viestejä 30v sitten kuolleelta isältään, ja hieroo jotain kristalleja pitkin naamaansa "apuna migreeniin". Mutta kyllä se pelkkä homeopatia riittää, ehkä suurinta tällä pallolla olevaa idioottien huuhaa-kusetusta.
ja kosmetolookeille tyypillistä.