Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kusipää aikoo viedä kurkunpääntulehduksesta kärsivän lapsen huomenna päiväkotiin.

Vierailija
09.05.2012 |

Sen jos se tekee, toivottavasti ottavat kakarat kusipäältä huostaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko sitten kiva kun lapset oikeasti otettaisiin huostaan - parempi niillä kuitenkin on olla isänsä kanssa kuin sun luona, vai mitä?

Vierailija
2/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko sitten kiva kun lapset oikeasti otettaisiin huostaan - parempi niillä kuitenkin on olla isänsä kanssa kuin sun luona, vai mitä?

Vaan paikkaan jossa ei tartte vääntää kättä viedäänkö sairas lapsi lääkäriin vaiko ei.

Ei niillä isänsä luona oo sen kummempaa mitä mullakaan oli, huonompi ruoka, ehkä enemmän ulkoilua ja enemmän tilaa.

Mutta mitä isommaksi lapset kasvaa, sitä vähemmän ne isänsä tapaa hoitaa niitä arvostavat, ruoka on paskaa edelleen ja isä ei huolehdi perustarpeista vaikka ehkä kalastaakin ja korjaa autoa.

Mut asukoot isällään, ei mulla oo rahaa eläkeläisenä ruokkia suuriruokaisia kasvavia poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin luona ja isä pitää niitä päiväkodissa klo 17 asti, kun haluaa päästä mahdollisimman helpolla.

Koululaisina kakarat varmaan luuhaa kylillä kaiket illat keskenään kun isukki harrastaa omia juttujaan poissa kotoa.

Mutta en mä kakaroita mun luo halua asumaan, mä en jaksa hoitaa ees itteeni ni en mä kakaroita ala hoitamaan muuta ku osa-aikaisesti.

Vierailija
4/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi mennä päivähoitoon, kun lämpö on normaali ja kun hän voi leikkiä ja olla mukana hoitopaikan päivärytmissä tarvitsematta erityishuomiota.

lähde: sairaslapsi.com

Vierailija
5/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin maata sohvalla ja haukkoa henkeä ja yskiä.

Vierailija
6/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin maata sohvalla ja haukkoa henkeä ja yskiä.

Ja jos oikein kovasti tulee hengitysvaikeuksia, niin lääkäriin!

Vierailija
7/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sen miehen hoitaa ne lapset, kun sua ei kiinnosta - älä puutu!

Vierailija
8/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkunpääntulehduslapselle astmalapsen ventolinea ja annoin ja se auttoi.

Kusipään pakotin mehujääostoksille.

Vähän vaikeeta on olla hoitamatta lapsia kun kusipää mua joka risaukseen lapsenvahdiksi vinkuu.

Joo, ja päivystykseen se ei kuulemma aio lapsen kanssa lähteä, kun sen pitää päästä tänä iltana lenkille.

Just, lenkki menee lapsen lääkärissäkäynnin edelle.

Jatkakoot vaan tuolla tyylillä, kakarat on puolen vuoden sisällä huostassa ja hyvä niin.

Vierailija
9/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkunpääntulehduslapselle astmalapsen ventolinea ja annoin ja se auttoi.

Kusipään pakotin mehujääostoksille.

Vähän vaikeeta on olla hoitamatta lapsia kun kusipää mua joka risaukseen lapsenvahdiksi vinkuu.

Joo, ja päivystykseen se ei kuulemma aio lapsen kanssa lähteä, kun sen pitää päästä tänä iltana lenkille.

Just, lenkki menee lapsen lääkärissäkäynnin edelle.

Jatkakoot vaan tuolla tyylillä, kakarat on puolen vuoden sisällä huostassa ja hyvä niin.

Avaa pakastin ja haukkailkaa viileää ilmaa, auttaa! Yöllä voi mennä parvekkeellekin jos on viileää.

Vierailija
10/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän akuutista kurkunpäätulehduksesta kärsivä saa aina lääkkeet ja ambulanssilla on välillä menty lujaa.

Ap:n lapsen tauti ei kuullosta niin pahalta.

Vierailija
11/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä päivystykseen. Häivyn heti kun kusipää tulee lenkiltä, hengailkoot yöllä lasten kanssa miten lystää ja viekööt päiväkotiin.

sossu maksaa päivähoidon jotenka pk on raportointivelvollinen lapsista sossulle, että eiköhän sana kulje sinnekin että kusipää tuo puolikuntoiset hoitoon.

Vierailija
12/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ainakin soitettais heti hakee lapsi takaisin kotiin jos on sairas

Vierailija
13/13 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipään ei kannata viedä lasta hoitoon, mutta jos vie niin hyvä, että raportoivat. Ja sinä nostat tassut pystyyn, jos soittavat sinulle tai vinkuvat aiheesta, pahoittelet mutta sanot tiukasti, että antakaa asiasta palautetta kusipäälle. Kieltäydyt olemasta likasanko tässä asiassa, kusipään on saatava tuta tekojensa seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi