Lue keskustelun säännöt.
Vihreät hei, jos romaninaiset istuu kadunkulmissa kerjäämässä
09.05.2012 |
Missä heidän miehensä on samaan aikaan. Ei näy kerjäämässä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutten kuulu puolueeseen. Miten ihmeessä mun pitäisi tietää vastaus tuohon kysymykseen? Oon kyllä nähnyt miespuolisiakin kerjääjiä, mutta ilmeisesti sulla on nyt hukassa naiskerjäläisten aviopuolisot.