Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsityöihmiset, suunnatkaa tänne ketjuun!

Vierailija
09.05.2012 |

Mitä teillä on puikoilla, koneella (etc) tekeillä?

Itseeni on purrut elämäni eka käsityökärpänen, takana on läjä sukkia ja tumppuja keväältä ja nyt teen pipoja, villapipoja (kyllähän se talvikin joskus tulee)..

Löysin tälläsen idean:

http://muitaihania.blogspot.com/p/m-u-i-t-i-h-n-i-p-i-p-o-g-l-l-e-r-i.h…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva linkki. Tuollainen pipo olisi kiva.

Itsellä nyt meneillä pitsimattobuumi. Söpöjä ja tulevat matonkuteesta niin nopeasti.

Vierailija
2/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös muita käsitöitä tulee tehtyä. Tilasin juuri elämäni ensimmäistä kertaa käsityölehden, ja koko ajan sormet syyhyää päästä ompelemaan, neulomaan tai virkkaamaan.

Minua ei vain ole pikkutarkkuudella ja pitkäjänteisyydellä pilattu, joten mallit on aina valittava niin, ettei niitten kanssa tarvitse näprätä. Simppelit ja yksioikoiset mallit sopivat minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti useita töitä tekeillä. Tällä hetkellä työn alla lapselle virkattu bolero, pari ommeltavaa tillkupeittoa ja virkattava tilkkupeitto. Kunhan saan nämä tehtyä, sitten vuorossa on parin ison pitsiliinan virkkaus.

Käsitöitä on kiva tehdä ja saa juuri sellaisen kun haluaa :)

Vierailija
4/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neulottavia monta kesken:

* lapselle pitkä neuletakki puuvillasekoitteesta

* toiselle lapselle ohuesta merinovillasta kirjoneule paita

* itselle pitkä neuletakki sikakalliista villasilkkilangasta (paidan langat maksavat 130 €)

+ joitakin kuopattuja vanhoja töitä

Tilauslahjoja olisi kaksi odottamassa aloittamista:

* vauvan sukat

* musta peruspipo aikuiselle

Näin keväällä pitäisi myös päiväkodin väkeä muistaa ja todennäköisesti kangaskasseja pitäisi tehdä. Sain myös yllättävän valmistumisjuhlakutsun ja sinne haluaisin ommella itselleni uuden mekon.

Vierailija
5/5 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesken iso tilkkutäkki, virkattu matto, virkattu kori, haalari vauvalle ja kevätpipojen ompelu :) Sit ku sais vielä jotain valmiiksikin ennen ku aloittaa uutta...