Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ruuaksi tänään?

Vierailija
09.05.2012 |

mitä teillä on ruokana tänään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillataan tofua, herkkusieniä, kesäkurpitsaa ja tomaatteja.

Vierailija
2/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis lähinnä tarkoitan, että marinoitko? Grillaatko siivuina vai esim. paloina vartaissa?

Kyselee lähes grillaustaidoton kakkonen

Vierailija
4/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis lähinnä tarkoitan, että marinoitko? Grillaatko siivuina vai esim. paloina vartaissa?

Kyselee lähes grillaustaidoton kakkonen

Kysyin tätä siis neloselta, mutta unohdin lainata viestiä, ja oikeasti olen kaalipiirakka-kolmonen - mikäli tällä nyt on väliä... :D

Vierailija
5/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo eilen valmiiksi. Lapsi on toivonut sitä jo varmaan kaksi viikkoa. :)

Vierailija
6/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisiä, keitettyä porkkanaa ja salaattia.

Vierailija
7/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tällä kertaa savutofua, mielestäni se on parempaa kuin se nimellä "marinoitu" myytävä. Maustamaton pitää marinoida, että maistuu miltään. Meillä grillataan (=mies grillaa, minä valmistelen) useimmiten siivuina, sen köntän voi halkaista joko puoliksi tai kolmeen osaan niin tulee ihan kivat "pihvit". Menee kyllä hyvin myös vartaassa kuutioina kasvisten kanssa.

tai siis lähinnä tarkoitan, että marinoitko? Grillaatko siivuina vai esim. paloina vartaissa? Kyselee lähes grillaustaidoton kakkonen

Vierailija
8/8 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tällä kertaa savutofua, mielestäni se on parempaa kuin se nimellä "marinoitu" myytävä. Maustamaton pitää marinoida, että maistuu miltään. Meillä grillataan (=mies grillaa, minä valmistelen) useimmiten siivuina, sen köntän voi halkaista joko puoliksi tai kolmeen osaan niin tulee ihan kivat "pihvit". Menee kyllä hyvin myös vartaassa kuutioina kasvisten kanssa.

tai siis lähinnä tarkoitan, että marinoitko? Grillaatko siivuina vai esim. paloina vartaissa? Kyselee lähes grillaustaidoton kakkonen

Mä en oikein ikinä grillannut, mutta oon suunnitellut, että perehtyisin asiaan, kun saatiin kavereilta pallogrillikin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme