Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on yrittäjät ahneita!

Vierailija
09.05.2012 |

Kyösti Kakkonen muun muassa on sitä mieltä, että juhlapyhiä pitäisi siirtää viikonlopuille ja juhlapyhät hankaloittavat liiketoimintaa.

Eikös hänellä käy mielessä, että mikäli esim. lopetetaan kirkolliset juhlat esim. joulu ja pääsiäinen niin ruoan ja lahjojen ostot vähentyvät radikaalisti. Pääsiäinen ja joulu ovat elintarvikekaupoille kaikkein vilkkaimmat myyntipäivät.

Vaikuttaisi myös suoraan ihmisten jaksamiseen eli sairaslomat lisääntyisivät varmasti, ellei ihmisillä olisi edes noita juhlia ja aikaa levätä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeastaan samaa mieltä vaikka en ole edes yrittäjä. On paljon turhia pyhäpäiviä. Esim. helatorstai. Sekoittaa vaan viikon. Mä en ainakaan ole niin laiska että tarvitsisin ton vapaapäivän välttämättä.

Vierailija
2/7 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloilla kuin mainitsemillasi...

Ja toisekseen, yrittäjät ei ole sen ahneempia kuin työntekijätkään, työttömät yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkia ja jotain keksejä?

Vierailija
4/7 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden poistamista!

Vierailija
5/7 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan turha,samoin monet kirkollispyhät. Yrittäjät tekevät töitä ja pitävät talouden kunnossa, hyvä vaan.

Vierailija
6/7 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Yrittäjä

Vierailija
7/7 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitäisi saada, tekemättä mitään!!! Koko saatanan soskun voisi lakkauttaa ja pummit oppimaan tavoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan