Sisunaiset 7.5.
Kommentit (4)
Tämä neiti yrittää taas palata ruotuun. Viime punnituksesta on kuukausia, mutta olen onnellinen että paino on pysynyt miltei samana. Välillä ihan kiva olla ressaamatta painosta ja elellä enemmän ajatuksella, että syö sen mitä kuluttaa...ei vähemmän mitä kuluttaa. Kivasti siis pysynyt paino siinä mihin olen sen saanut tippumaan aikaisemmin ja tästä on hyvä taas lähteä tsemppaamaan painoa alaspäin! Tänä aamuna vaaka näytti 74.8kg ja viimeksi kuukausia sitten vaaka on näyttänyt 74.4kg. Itse tavoittelen elokuun loppuun 70kg alitusta. Tsemppiä kaikille!
Tänään aamupaino 73.2kg, joten tulosta syntyy! Tsemppiä kaikille ja ensi kesänä tämäkin Sisunainen on rantakunnossa :)
Mukava, kun olet käynyt pari kertaa kirjoittamassa. Kyllästyin itse loppukeväästä tai alkukesästä, kun olin ainoa kirjoittelija, ei tuloksia, ja lukukertoja lopulta yli 900. =)
Nyt uuden motivaation voimalla eteenpäin. Eli jos muitakin kirjoittelijoita löytyy, niin minusta saa ainakin kerran viikossa seuraa.
Toivottavasti me sisunaiset taas aktivoidumme syksyn tullen uudestaan!
Kylläpä täällä on taas hiljaista...
Mulla tuli nyt plussatulos, taitaa olla kahden viikon saavutus, eli +700 g ja paino siis 70,7 kg. Onneksi on eka plussa tosi moneen viikkoon. Ja ainakin nyt alkuviikosta on motivaatiokin ollut taas kohdallaan.
Miten teillä muilla menee?
Mä nukuin tänä aamuna pommiin, joten nyt en jouda enempää kirjoittelemaan. Piti vaan säätä katsoa tästä koneelta.
P