Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä paikoissa on soveliasta imettää?

Vierailija
08.05.2012 |

onko seuraavat paikat ok?

-kirkko

-puiston penkki

-kahvila

-uimahallin pukuhuone tai sauna

-pikaruokaravintola

-hienompi ravintola

-kahvi/ruokapöytä kylässä ollessa

omasta mielestä ok muualla paitsi kirkossa, ravintolassa ja kylässä muiden silmien alla

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eduskunnassa ei saa koska Eduskunta on arvokkaampi kuin vauva

Vierailija
2/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seurasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan tekee sen huomaamattomasti. Kivempi se imettävä äiti-vauva -pari on kuin rääkyvä vauva.

Vierailija
4/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyin varauksin: kirkossa oon imettäny esim. eteisessä, mutten siellä kirkkosalissa, koska se varmasti aiheuttas jollekin pahaa mieltä. Kahvilassa ja ravintolassa sen voi tehä niin, että jos joku ei haluu nähdä, ei oo pakko kattoa, siis esim. seinän suuntaan. Kylässä oon yleensä kysyny, että haittaako, jos imetän tässä kahvipöydässä (tai tällee, jos ollaan vähän vieraammassa paikassa). Julkisilla paikoilla oon periaatteessa sitä mieltä, että jos jotakuta häiritsee, ei tarvii katella. Itelläni ei kyllä ole mitään häpeen tunnetta ollu koskaan olla rinta paljaana vaikka missä, pääasia tosiaan, että lapsi saa ruokaa!

Vierailija
5/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä kaikissa noissa voi imettää,

kunhan tekee sen huomaamattomasti. Kivempi se imettävä äiti-vauva -pari on kuin rääkyvä vauva. "

mielestäni ei vain ole ok imettää kirkon penkissä, ravintolassa tai kylässä ellei ole saanut "lupaa". on huomaavaista mennä sivummalle

Vierailija
6/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole se paikka, vaan miten sen tekee. Itse en tykkää katsella toisten naisten rintoja esimerkiksi kahvilla ollessani, joten toivon että tuota varten varataan vaikka joku huivi. Ihmettelen myös että eikö julkisesti imettäjiä koskaan häiritse kaikki pervot jotka tuijottaa, niitä pervojahan nimittäin riittää. Itsestäni ei olisi imettämään julkisesti. En halua niitä katseita.

Vierailija
7/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kirkko ja kylässä muiden silmien alla. Samaa mieltä olen kuin edelliset, eli joku huivi tms siihen peitoksi, toisten rintoja en halua katsella. Kirkossakin voi tietty imettää, mutta ei siellä penkillä vaan vaikka eteisessä tai edes takaosan penkillä sitten.

Mä en itse pystyisi imettämään tissit paljaana missä tahansa, koska tiedän, että aivan varmasti vanhat äijät kyyläisivät - ja varmaan ne nuoremmatkin. Olen vasta parikymppinen joten ei tunnu kovin luonnolliselta heilua rinta paljaana julkisesti. En osaa suhtautua siihen mitenkään että joo, täähän on ihan normaalia. Pistän aina jonkin rätin siihen peitoksi.

Vierailija
8/8 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänähän nuoret naiset (ja vanhemmatkin) kättävät niin paljastavia vaatteita että se vauva eittää kyllä (ilman huiviakin) rinnasta enemmän kuin monet vaatteet =D

Jos minua ja vauvaa pyydetään kylään, kuvittelen että ovat varautuneita siihen että vauvalle tulee bälkä, ja kun on pieni kyseessä että lähestulkoon asuu rinnalla.

Jos minun pitää mennä makkariin tms imettämään, voin yhtä hyvin jäädä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi