Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö olisi hienoa, jos joku aborttia harkitseva

Vierailija
08.05.2012 |

antaisi vauvan Taiveaho-Kaikkosille? Lapsi saisi elää ja saisi onnelliset vanhemmat.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä vanhempia itse voi valita.

Vierailija
2/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja adoptio jaloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukentamisen eduskuntaan käsiteltäväksi.

Vierailija
4/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aborttia, vaan ole raskaana, synnytä ja anna lapsi pois.

Koko 9 kuukautta ole tietoinen siitä, että olet raskaana eli elä syntyvän lapsen etujen mukaisesti. Ei siis alkoholia lainkaan.

Koska raskaus ei ole sairaus, ei ole mitään syytä ottaa vapaata koulusta. Ei vaikka kaikki näkisivätkin raskautesi. Ihan hyvin voit kertoa ihmisille, että annat lapsen pois. Äitisi ja isäsi varmasti ilostuvat tiedosta, että heille syntyy lapsenlapsi, jota he eivät saa koskaan tavata.

Synnytä, mutta älä turhaa tunteile. Ei se lapsi sinulle jää. Joku muu korjaa sadon kun sinun välilihasi tikataan.

Ja itse et mitään lasta halunnut. Älä siis itke adoption jälkeen, kuinka jotakin sinulle kuuluvaa on kadonnut. Se joka ei lasta halua, ei sen perään saa myöskään itkeä.

Ja sitten saat jatkaa elämääsi. Eikö ole parempi mieli, kun joku tuntematon pari sai kauan kaipaamansa lapsen etkä sinä syyllistynyt murhaan?

Vierailija
5/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle vauvani antaisin, niin en todellakaan antaisi sitä Kaikkosille. Hyi oksennus. Mieluummin jollekin, joka ei ole niin lipevä ja rikollinen. Ei ku niin, se olikin vaan epäily... Monikohan haluaisi antaa lapsensa jollekin pedofiliasta epäillylle? Niinpä.

Vierailija
6/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten raskaaksi tullaan. Eihän koulusta tarvi raskauden takia pois olla.

Vierailija
7/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan systeemit. Abortin saa jos haluaa ja adoptioon annettavalle lapselle ei saa itse valita vanhempia. Netistä on ihan turha mitään synninpäästöä hakea mihinkään tuon mittaluokan päätöksiin, eikä onneksi tarvikkaan.

Vierailija
8/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten raskaaksi tullaan. Eihän koulusta tarvi raskauden takia pois olla.

Mitä luulet, lisääntyisikö ihmisten onnellisuus noin keskimäärin, jos sinä olisit maailmankaikkeuden yksinvaltias?

Vierailija
9/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle vauvani antaisin, niin en todellakaan antaisi sitä Kaikkosille. Hyi oksennus. Mieluummin jollekin, joka ei ole niin lipevä ja rikollinen. Ei ku niin, se olikin vaan epäily... Monikohan haluaisi antaa lapsensa jollekin pedofiliasta epäillylle? Niinpä.

Älä ota enempää.

Vierailija
10/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen saisi tilaisuuden omaan onnellisuuteensa. Siihen olisi mahdollisuus, jos ihmiset ajattelisivat yläpäällään alapään sijasta.

Vierailija
11/34 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ainakin oma raskaus on ollut niin rankka, että en todellakaan pystyisi olemaan raskaana ja antamaan lasta sen jälkeen pois, kestää kaikki muiden katseet ja kysymykset vielä fyysisen ja henkisen rankkuuden lisäksi. Vaikka kuinka olisi ehkäisykäytössä, niin voi käydä silti hassusti... Itse kuulun vähemmistöön, joka on sitä mieltä että jos pannaan niin on vaara tulla raskaaksi ja se vastuu kannetaan, mutta meitä on harvassa, jopa vakituisessa parisuhteessa olevat aikuiset tekevät abortteja !

Vierailija
12/34 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kautta saadaan aborttilakia tiukennettua ja sitä kautta entistä useampi lapseton saisi vauvan adoptoitua....

Vierailija
13/34 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse hyväksyä aborttia

[i

On se käsittämätöntä miten mustavalkoisesti abortista puhutaan yhä tänäkin päivänä.

[/quote]

Vierailija
14/34 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole mitään sääliä. Kuitenkin jokaisen oikeus, jos ei lasta halua/pysty kasvattamaan. Minä tiedän miten raskaaksi tullaan, minulla on oikeus nauttia seksistä, ja minulla on oikeus olla tekemättä lapsia. Vahinkoja voi tapahtua.

Entä jos en vielä 30-vuotiaanakaan halua lapsia? En ole valmis seksiin? Minun täytyy elää selibaatissa? Minä en tähän paskamaahan lapsia tee, tuollaisten besserwissereiden keskelle kahlaamaan. Onneksi en ole vielä joutunut koskaan niin kauheaa päätöstä tekemään, mutta jos sellainen eteen tulisi, niin tekisin kyllä abortin, olematta murhaaja.

Vierailija
15/34 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi sääliä abortilla??

Kyllä tuon ikäiset tosiaan tietää miten raskaaksi tullaan! Jos olet valmis seksiin, sinun tulisi olla myös valmis raskauteen.

Olisi muuten ihan hirveetä jos se opiskelijapimu ei voisi juoda alkoholia, siis miettikää..ei alkoholia 9 kk ajan. Aivan kamalaa ajatellakin, hirveää kerrassaan!

P.S.

Itse olen SUUNNITELLUSTI saanut esikoiseni 20-vuotiaana opiskelijatyttönä! Olin naimisissa lapsen isän kanssa. Myöhemmin lapsia on tullut vielä 3 lisää. JA valmistuin ammattiini samaan aikaan kuin muu ryhmä, jossa aloitinkin! KOulutus kesti 4 vuotta.

Vierailija
16/34 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä tappamista pidetään parempana kuin elämän antamista

Vierailija
17/34 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi sääliä abortilla?? Kyllä tuon ikäiset tosiaan tietää miten raskaaksi tullaan! Jos olet valmis seksiin, sinun tulisi olla myös valmis raskauteen. Olisi muuten ihan hirveetä jos se opiskelijapimu ei voisi juoda alkoholia, siis miettikää..ei alkoholia 9 kk ajan. Aivan kamalaa ajatellakin, hirveää kerrassaan! P.S. Itse olen SUUNNITELLUSTI saanut esikoiseni 20-vuotiaana opiskelijatyttönä! Olin naimisissa lapsen isän kanssa. Myöhemmin lapsia on tullut vielä 3 lisää. JA valmistuin ammattiini samaan aikaan kuin muu ryhmä, jossa aloitinkin! KOulutus kesti 4 vuotta.

että ihminen, joka ei halua lapsia ikinä, ei saa harrastaa seksiä? Äly hoi, jätti sut ajat sitten!

Vierailija
18/34 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi aborttia. Minulla on kolme lasta. Aivan järjetön ajatus että kantaisin ja synnyttäisin lapsen ja sitten antaisin pois. Ne lapset jotka sisälläni kasvavat ovat kuitenkin minun lapsiani, kukaan muu ei heitä kasvata kuin minä.

Abortit ovat olleet lasteni parhaaksi. En olisi nyt tässä jos en olisi abortteja tehnyt, eikä kahta lastani olisi olemassakaan, eikä minulla olisi aviomiestä.

Lapset pitää tehdä sellaiseen elämäntilanteeseen että pystyy heistä pitämään huolta.

Tässä maassa, ja maailmassa, on liian paljon ei-toivottuja lapsia joiden elämä on helvettiä. Ja muutenkin maapallon suurin ongelma on liikakansoitus, miksi ihmeessä pitäisi väkisin tehdä lisää ihmisiä?

Suuri osa ihmisistä tulee kuolemaan sen takia että köyhissä maissa ei käytetä ehkäisyä, mielestäni abortti on parempi vaihtoehto kuin se että synnyttää lapsen oloihin joissa ei ole kuin pienet mahdollisuudet edes selvitä hengissä.

Ihme hurskastelua sitten nämä "abortti on murha" ihmiset, ihminenkin on vain eläin pohjimmiltaan, ja elämä on raakaa, suurimman osan tähän maailmaan syntyvien lasten elämä ei ole söpöjä vaaleanpunaisia töppösiä täynnä.

Vierailija
19/34 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nyt puhuu Taiveaho-Kaikkosen lapsen biologinen äiti"

Vierailija
20/34 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi sääliä abortilla?? Kyllä tuon ikäiset tosiaan tietää miten raskaaksi tullaan! Jos olet valmis seksiin, sinun tulisi olla myös valmis raskauteen. Olisi muuten ihan hirveetä jos se opiskelijapimu ei voisi juoda alkoholia, siis miettikää..ei alkoholia 9 kk ajan. Aivan kamalaa ajatellakin, hirveää kerrassaan! P.S. Itse olen SUUNNITELLUSTI saanut esikoiseni 20-vuotiaana opiskelijatyttönä! Olin naimisissa lapsen isän kanssa. Myöhemmin lapsia on tullut vielä 3 lisää. JA valmistuin ammattiini samaan aikaan kuin muu ryhmä, jossa aloitinkin! KOulutus kesti 4 vuotta.

että ihminen, joka ei halua lapsia ikinä, ei saa harrastaa seksiä? Äly hoi, jätti sut ajat sitten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi