Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostan akateemisuutta koska se opettaa kyseenalaistamaan asioita...

Vierailija
08.05.2012 |

matalakoulutetut tunnistaa tältäkin palstalta oitis. Kaikkien juorujen ja viihdejuttujen mukaan lähdetään heti täysillä ja ne otetaan "totena", kyseenalaistamatta, ihmettelemättä. Tuli vain mieleen tuosta Prinsessa Diana- aloituksesta (palsta mammat)...

Voisi kuvitella että sellaisia naisia jotka ottavat viihdeuutiset todesta on äärettömän helppoa huiputtaa myös tosielämässä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä sillon arvosta kykyä kyseenalaistaa etkä akateemisuutta? Eivät kuitenkaan kulje käsikädessä eikä kouluttamattomuus sitä estä.

mutta kyllä akateemisuus ja kyseenalaistaminen kulkevat käsikädessä, sillä juuri siä yliopistoissa opetetaan. Nimenomaan juri sitä.

Duunareile opetetaan kierteen rassaamista ja akateemisille sitä mitä on käsitteiden takana ja mitä ne oikeasti tarkoittavat monesta kantista katsottuna.

Puhutan muun muassa tilanteisesta tarkastelusta. Sama asia on aivan eri asia eri tilanteessa. Kierteet kuitenkin rassataan juuri samalla tavalla kaikissa työkohteissa.

Vierailija
22/22 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen duunari mutta viihdyn akateemisten kanssa koska heidän seurassaan ei tarvitse piilotella sitä, että sattuu tietämään asioista vähän keskivertoa enemmän.

Duunareitten kanssa joutuu näyttelemään aina vähän tyhmää, että sopii joukkoon.

Itse myöskin vain duunari, kuten suurin osa tuttavistanikin. Ikinä ei ole tarvinnut esittää tyhmempää ja jutut liikkuvat ihan muissa asioissa kuin Seiskan otsikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi