Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies ei kehu mua koskaan

Vierailija
08.05.2012 |

Olen 3-kymppinen nätti nainen. Toisinaan arkena tukka littanassa ja verkkarit päällä, lapsen ruokasotkua rintapielessä. Toisaalta taas jos takana ei ole kauhea valvottu yö, laitan hajuvettä, meikkaan ja valitsen kivat vaatteet. Niin tai näin, en saa koskaan mieheltä ainuttakaan nättiä sanaa. Että näytätpä nätiltä tai mitään. Sen sijaan jos istun saunan lauteella niin mies saattaa ottaa mahasta leikkisästi kiinni että "onkohan se napa siellä jossain", tämä nyt meneekin vitsiksi. Ja kahden pikkulapsen äitinä mulla ON hyvä kroppa, pieni makkara ei haittaa. Mutta jos laitan itseni nätiksi ja lähdetään jonnekin, ei puhettakaan että mies sanoisi mulle jotain nättiä, saattaa sen sijaan katsoa ja todeta "onks sulla jotain röpöä paidassa, voi sua...". Siis jotain rumaa tölväisyä.

Mäkin voisin kehua miestä enemmän, mutta kehun kyllä ihan arkenakin: sanon että onpa meillä komea isukki tai että ai kun sun silmät näyttää hyvältä kun on tuo paita päällä.

Olen sanonut tästä miehelle, mutisee että jaa.. Eilen kun saunan jälkeen kysyin miksei koskaan kehu, hänen kommentoidessaan mun rasvalla läträyksiä, tokasi että "kehutaan jos on kehuttavaa"..

Jep. 30-vuotiaasta asti sitten jaksetta tällaista? :-/ Muuten ok mies ja isä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan tässä nyt kyse siitä ettei suomalaiset kehu?

Minun mieheni ei ole suomesta vaan aasiasta ja kehuu joka päivä, on innoissaan, sanoo rakastavansa, haluaa pussailla ja halia...

kaunis kaunis kaunis, seksikäs, söpö..

kaikki tulee :D

Minä en koskaan kehu.

Miehni ei myöskään tykkää olla yksin vaan haluaa olla yhdessä paljon. tykkää olla kotona ja siivoaa paljon.. hoitaa kaupassakäynnit sun muut...

Ja iltaisin antaa hierontaa yms...

Onkohan hän normaali?

Vierailija
2/39 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on ehkä tärkeämpi että mies rakastaa häntä ja kehuu kuin se että rakastelee vaan sen tähden että panettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minunkin mieheni kehuisi..

Vierailija
4/39 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

That´s true. Onneksi mieheni on ulkomaalainen ja sentään osaa kehua =D

Vierailija
5/39 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni on puoliksi ulkomaalainen, puoliksi suomalainen. Ja kehuu ja ihastelee joka päivä :) Alussa olin jopa hieman hämmentynyt kun ei jurojen kanssa ollut sellaisiin kehuihin ja kehujen määriin tottunut (jos sai kehuja ollenkaan). Viimeisin äsken tektarilla töihin: "Näytit syötävän seksikkäältä kun lähdit yöllä sängystä pissalle" :D Kiva jos tykkää...

Niitä ihmeellisiä muihin vertaajia ja arvostelijoitakin on tullut deittailtua silloin kun olin itse vielä epävarma plusmiinus parikymppinen.  Jokainen nainen ansaitsee kehuja, harmittaa kovasti jos näin ei kanssasisarilla ole :( Tekis mieli sanoa että vaihtakaa miestä jos näin on, mutta... vaatikaa niitä kehuja vaikka jossei niitä luonnollisesti heru!!

Vierailija
6/39 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja vaimoni ei kehu. Pitääkö yleistää että miehet eivät kehu tai sanovat rumasti?

T. mies avioliitossa

Vierailija
7/39 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:49"]

Naiselle on ehkä tärkeämpi että mies rakastaa häntä ja kehuu kuin se että rakastelee vaan sen tähden että panettaa

[/quote]

Valitettavasti taitaa näin mennä. >>> Naiselle ""oikea rakkaus" on platonista lässytystä >>> Tämä riittää naiselle >>>Ei seksiä, ei rakastelua >>> rakkaus hiipuu

Vierailija
8/39 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista että oma mies ei kehu omaa vaimoaan. Sen sijaan valittaa etten naisena panosta tarpeeksi ulkonäköön (mielestäni kyllä laittaudun normaalisti ja siististi) ja vertaa miten muut naiset meikkaavat tai pukevat, kun hänen mielestä minulla ei ole tyylitajua, huono maku, huonot hiukset, hieman lihonnut jne. Mies pitää vaimoa esineenä josta pitäisi olla ylpeä. Ymmärrän tuon mutta tiettyyn pisteeseen, menee muuten yli ja tekee kipeää. Ulkonäkö kyllä piristää silmiä mutta se on vain osa ihmisestä. Naista ei voi pitää mattona jonka päältä saa mennä, ei kertakaikkiaan.                                                                                               

Vierailija
9/39 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä helppo sanoa rumasti naiselle kun miestä ei miellytä. Mutta miksi? Onko se sanomisen tarvetta vai mitä? Mies saa naisen tuntemaan olonsa tyhmäksi vaikka EI SAIS! Kaikilla on hyvät ja huonot puolensa, mutta se ei oikeuta haukkua toista lyttyyn. Miehet (sekä naiset) huolehtikaa toisista ja kunnioittakaa!

Tässä Äiti Teresan ajatus joka tuli mieleen: 

Huomaavaisuus on ensimmäinen askel kohti suurta pyhyyttä =)

Yritetään olla parempia ihmisinä

Vierailija
10/39 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ite lässytät? 

Vierailija
11/39 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haukkuu mua.. 

Vierailija
12/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko seinästä repäisty vai vimpan päälle tällätty. Ihan perusnätti, normaalipainoinen nainen olen. Ennemmin vähättelyä tulee: kuvitteletko olevasi jotenkin erityinen. No en kuvittele, mutta miehelleni toivoisin olevani jotain erityistä.

Kun mentiin naimisiin, mitään kommenttia ei tullut edes kun näki mut ekaa kertaa hääpuvussa, meikki ja tukka laitettuna. Kysyin kehuja kaivaten, että näytänkö kamalan paksulta. Vastaus oli: et. Ei muuta kommenttia.

On kyllä erittäin kiinnostunut omasta ulkonäöstään ja rasvaprosentistaan. Joskus jaksoin kehua, enää ei huvita.

Vierailija
13/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös perusnätti normipainoinen nuori nainen, ja vaikkei nyt tässä tule mieleen mitään ylitsevuotavia kehuja mieleen, niin kyllä mieheni huomioi jos olen valinnut kivat vaatteet ja vähän panostanut ulkomuotooni ja kehuu söpöksi. Vartaloakin kehuu aina silloin tällöin, vaikken itse siitä niin tykkääkään.

On se oikeasti tärkeätä ja minä haluaisin kyllä muutosta käytökseen ja pitäisin kunnon keskustelut miehen kanssa, tai sitten etsisin miehen joka kohtelee paremmin ja kehuu.

Vierailija
14/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehu, ei tosin haukukaan. Taitaa olla suomalainen tapa, ei saa kehua ettei ylpisty! Olemme olleet 6vnaimisissa enkä muista että hän olisi alussakaan kehunut. Mutta kyllä minulla on silti rakastettu olo, eli en koe että rakkaus olisi minnekään hävinnyt. Meistä kahdesta minä olen vain hoikistunut lasten syntymän myötä, mies on kerännyt raskauskiloja...... En kyllä häntäkään hauku tai kritisoi, ja kehun joskus jos hän näyttää erityisen hyvältä tms.. Tai kyllä mä joskus kritisoin että miksi herkkuja pitää ostaa niin paljon, jos on tarkoitus pudottaa painoa.

Vierailija
15/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päätellyt siitä että miehelle on ihan sama kuljenko pieruverkkareissa tukka sekaisin vai laittaudunko, joten nautiskelen täysillä siitä ettei tarvitse pynttäytymiseen käyttää aikaa. Enkä minä oikein ymmärrä mitä minä niillä kehuilla tekisinkään, varsinkaan ulkonäöstäni. Jos kehuja kaipaisin niin mieluummin ottaisin niitä vaikka siitä että olen hyvä äiti tai mukava elämänkumppani kuin jostain ulkokuoresta. Mutta meillä molemmin puolin välittäminen osoitetaan arjen teoilla, ei sanoilla.

Vierailija
16/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vuoden USA:ssa ja siellä kuuluu hyviin tapoihin, että treffeillä mies kehuu naista kauniiksi. Suomessa olen ollut usein treffeillä ilman että mies sanoo mitään ulkonäöstäni vaikka olen nähnyt vaivaa.

Vierailija
17/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mieheni ei kovin useasti kauniita asioita suustaan tiputtele.

Menen sitten halimaan ja sanon, että olenko ihana. Ja käsken häntä sanomaan sen oma-aloitteisesti. Koko virkkeen: "olet ihana/kaunis/söpö/haluttava jne." Mielikuvitus on rajanasi.

Kun mies yrittää inahtaa jtn, sanoin, että kyllä sun kuuluu puhua mulla kauniisti ja kehua vähän.

Tämä kaikki vähän pilkkeellä silmäkulmassa (mutta minä äärimmäisen tosissani).

Aikuisen miehen pitää ymmärtää kehua kumppania. JA aikuisen naisen pitää ymmärtää kehua puolisoaan.

Vierailija
18/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mut mä kehun Teitä kaikkia nyt ja ihan näin julkisesti!! Te ootte ehdottomasti ihanimmat naiset täällä!! Tsemppiä Teille !!

:-) :-)

Kehuva mies

Vierailija
19/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi?!

Vierailija
20/39 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän yleistä tuo, omat vanhempanikin uskoivat, että kehumalla lapsesta tekee ylpeän ja itserakkaan :-(

Kannattaa joskus sanoa asiasta nätisti miehelle, ja kehottaa häntä kehuskelemaan edes lapsia, jos ei koe luontevaksi sinua kehua.