Miten mä olen niin hemmetin saamaton :( Ärsyttää!
Aurinko paistaa,koko päivä vapaata ja mitä minä teen,ISTUN KONEELLA!
Sisällä on kaaos ja ulkona odottaa ränsistynyt pihamaa jonka hoitoa en osaa aloittaa..HUOH
Miten ihmeessä saisin perseeni ylös ja aloitettua edes jonkun homman?
Ongelma lienee lähinnä se että tekemistä on yhdelle ihmiselle liikaa ja siksi ei kiinnosta edes aloittaa :/
Kommentit (5)
jos saisin edes haravoitua vähän tms,blaah.
ap
istun tässä ja yritän kokoajan alkaa hommiin, mut sit vilkasen kelloa ja mietin että vielä hetki tässä...
Ehkä kannattais tehdä sillain että päätät että kellä 10.30 mä teen sen homman ja sit taas istun tässä ja sit klo 11.30 mä teen sen homman ja taas takasin... saa edes jotain tehtyä!
Pelkään että saan potkut töistäkin kun en saa vaa millään tartuttua toimeen ja tehtyä duunejani :( Sitten selittelen paskaa miksi en ole tehnyt. Haluaisin, mutta kun EN JAKSA! Sama velttous piinaa kotona, sekaista on, kevätsiivous tekemättä, viemättömiä pulloja vaatehuoneessa. Huoh.
Ja tehdä asioita ex tempore sen kummemmin miettimättä.
Itse olen puolivahingossa tänään jo reippaillut aamutuimaan, soitellut roikkuneita puheluita ja nyt on jo parempi mieli. Se mieliala kun tuppaa kohoamaan kunhan tekee edes jotain.
kiva etten ole ainoa! Mun puolestani pitäisi opiskella, ja tässä vaan koneella istun. Ulos kyllä tekisi mieli tehdä, sekin siksi että pääsisi opiskeluja (ja kaaoksen vallassa olevaa taloa) karkuun..
Tsemppiä vaan meille.