Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö ahkera auringonotto OIKEASTI myöhemmin kasvoissa?

Vierailija
07.05.2012 |

Onko teillä kokemusta? Paljon kärtsänneitä nykyään ryppyisiä tuttuja? Mietin vain, että mahtaako se oikeasti vaikuttaa niiiiiin paljon siihen ihon säilymiseen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä opintomatka vaikka Tanskaan. Siellä oli 80-luvulla elintaso korkea ja matkat etelään Köpiksestä halpoja ja helppoja, muotiin kuului olla mahdollisimman ruskettunut.

Tanskalaiset myös tupakoivat ahkerasti -ja vuelpä sitä vahvaa punaista Princeä.

Etsi jostain kahvilasta tai ulkoilmabaarista n 60 vuoriaita naisia ja miehiä: ei jää todellakaan epäselväksi, että mitä auringonotto tekee iholle! Ne on ihan uurteisia ja rusinoita kaikki. Ja edelleen ruskettuneita. Iho on suorastaan vaurioitunut.

Olen 56 vuotias joten nuoruudessani 80-luvulla todellakin otettiin aurinkoa ja väännettiin solariumissa ajastin maksimiin, vaikka jotain rajoituksia olikin.

Olen ryppyinen itse , mutta vaikea sanoa että olenko ihan rusina, vai onko tämä vaan ikäni mukaista.

Vierailija
22/23 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette muista muutaman vuoden takaista kuvaa rekkakuskista, jonka toinen puoli kasvoista oli ollut päivittäin auringossa 30-vuoden ajan? Tuo puoli naamasta oli ihan erinäköinen kuin auringolta suojassa ollut puoli.

https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2012060315661253

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakaan vielä. Ikää tulee täyteen kesällä 38, olen aina ollut kova auringonpalvoja. Kesäisin olen ruskea kuin papu. Aurinkovoidetta en ole eläissäni käyttänyt koska en pala sitten millään. Mun ihoni on vielä ihan täysin sileä, tosin silmien alla on kaksi vaakasuoraa ryppyä mutta ne samat rypyt oli jo ylioppilaskuvassakin eli en osaa laskea ikääntymismerkeiksi.

Tämän olisi voinut kirjoittaa eräs sukulaiseni, joka aina ylpeili hyvin ruskettuvalla ihollaan ja sillä, ettei tarvitse aurinkovoiteita. Vuosi sitten häneltä löydettiin melanooma kolmesta kohtaa ihoa, ikää 68 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän