Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Myydyn tuotteen postitus
07.05.2012 |
Laitatko oman nimesi ja osoitteesi pakettiin/kirjekuoreen jos postitat ventovieraalle jonkin myymäsi tuotteen esim.huutonet tavarat.
Laskutatko pakkaustarvikkeista, kirjekuoristakin? Käytätkö aina uusia pakkauksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oletan että periaatteessa postikin haluaa sen koska jos vastaanottajaa ei tavoiteta niin tiedetään mihin paketti palautetaan. Ja kyllä otan vähän enemmän toimituskuluja kuin pelkät postarit. En käytä aina uusia pakkauksia.