Auttakaa! Lahdin just kotoa riidan paatteeksi. Istun autossa puiston parkkipaikalla!
Mies on puolen tunning aikana tekstannut 4 kertaa.
Mita ma tekisin nyt elamallani, kun miehella ei kuulema olen itaan tunteita mua kohtaan.
Kommentit (38)
Jos haluat jatkaa liittoa, niin luulen että joudut vain odottamaan mitä mies päättää, jatkaakko vai eikö. Jos taas päätät että tämä kitkutus riittää, niin tee itse aloite muuttaa vaikka kunnolla asumuseroon ja järjestelette asioita sen aikana, sehän on sitä harkinta-aikaa niin sanotusti. Rahatilanne varmaankin menee entisestään perseelleen, mutta mitä siitä. Voi olla, että miehelle tuo rahatilanne tai muu on vain henkilöitynyt nyt sinuun, mutta ehkä se on hänen tappionsa sitten.
Laita nyt ainakin kotiin viesti, että et voi tulla nyt juuri sinne takaisin, jos siis siltä tuntuu. Mene hotelliin ja ajat sitten aamuyöstä kotiin niitä työkamoja hakemaan.
Mutta kiistaa sen niin hyvin, ja perusteellisesti, etta uskon lahes 100%. Tuota toista naista mietin jo puoli vuotta sitten, mutten olet mitaan todisteita loytanyt..
Ap
Mene kotiin ja laita mies siihen omaan asuntoonsa (näin ymmärsin että teillä on kaksi asuntoa). Ja vaihda lukot nykyiseen asuntoon.
Mies on päätöksensä tehnyt, hän ei halua enää olla teidän/sinun kanssasi. Nyt vain vitkuttaa, keksii tekosyitä jne.
Onko sinulla turvaverkko? Ystäviä, läheisiä jotka auttavat, ettet jää ihan yksin?
Varsinkin kun riitelitte, ei se jää lapsilta huomaamatta. Mene kotiin lastesi tähden! Ole aikuinen tai olkaa molemmat ja hoitakaa riitanne niin ettei se vaikuta lapsiin.
Mies asken tekstasi etta tule kotiin, tallaiselle ei olet tarvetta. Ja mitakohan mulla siella kotona tehtaisiin, ai niin, lasten nukkumaanmenorumba!! Ap
aanen korottamista tms ei ollut. Mutta sitakin hyytavampaa juttelemista :(
Mies soitti, on innoissaan lahdossa pois. Sekin vituttaa, kun han voi lahtea, ma en. Kuinka kauan tallaista voi jaksaa? Miksi ei osaa paattaa?! Mita se jahkaa? Kuulemma muiden ihmisten mielipiteita, mita laheiset ajattelisivat jne. Musta olisi reilua jos nyt keskityttaisiin meidan kahden tunteisiin ja toiveisiin. Ma olin kuulemma pakottanut miehen sanomaan ettei ole mitaan tunteita mua kohtaan! No ei kai kukaan tuollaista sano jos ei niin tunne?!
Ap
Vai kännykällä? Jäi vähän epäselväksi.
Mutta kiistaa sen niin hyvin, ja perusteellisesti, etta uskon lahes 100%. Tuota toista naista mietin jo puoli vuotta sitten, mutten olet mitaan todisteita loytanyt..
Ap
Jos mies on "innoissaan lähdössä" ja miettii mitä tuttavat sanoo, niin minäkin vähän pelkään että hänellä on jo joku paikka mihin mennä. Olette nyt kuitenkin vielä naimisissa, niin mitä jos sinä nyt päättäisit että sinä oletkin se joka lähtee siksi aikaa, että saat oman pääsi järjestykseen, ja mies hoitaa sillä aikaa päävastuullisena taloa ja lapsia.
Mies ei pysty sita uskomaan... Ja taistelee itsensa kanssa mita paattaisi, uskaltaako yrittaa vai ei.
Ap
Mies ei pysty sita uskomaan... Ja taistelee itsensa kanssa mita paattaisi, uskaltaako yrittaa vai ei.
Ap
selvää ainakin on, että asianne ovat sen verran umpisolmussa, että tarvitsette näkökulmaa itsenne ulkopuolelta. Voin ap lämpimästi suositella sinulle Fischerin eroseminaaria - siis aivan joka tapauksessa, päädyitte eroon tai ette.
Kirkon perheasiainneuvottelukeskus on yksi taho, jota tuossa ei vielä mainittu, kenen kanssa voi selvitellä asioita.
Joo miehella on paikka minne menna.
Mullei ole, ellen nyt kavereiden luokse menisi. Mutta ma olen lapsista paavastuussa viikot, enka heita aio laittaa enempaa karsimaan.
Asken soitti peraan. Sitten tekstari etta on pahoillaan jos loukkasi mua sanoillaan. Miksi kyselee ja pyytelee anteeksi, jos ei ole tunteita, eika paljon haluja jatkas mitaan, miksi enaa edes kiinnostaa.
Voi kun voisi menna ajassa taakse pain, olisin nayttanyt miehelle miten paljon hanta rakastan. Nyt se on liian myohasta! Eika hanta suostu mihinkaan terpapiaan, may aloitan ens viikolla yksin..
Ap
http://adf.ly/7zkmk
http://adf.ly/7zkTO
http://adf.ly/7z7wk
http://adf.ly/7z8fg
http://adf.ly/8D0PZ
http://adf.ly/7zkYU
http://adf.ly/7z8FP
kattokaa aiheeseen liittyen
ja mene vasta myöhempään kotia. Sitten potkaiset miehen pihalle ja kerrot ilmoittavasi ajan, milloin menette lastenvalvojalle sopimaan tapaamisista ja elatusmaksuista.
Jos tuollaista jahkailua on miehen puolelta ollut jo viikkoja, niin miksi pitkittää hänen tuskaansa. Tee päätös hänen puolestaan ja laita kylmästi pihalle vaan. Miksi kidutat itseäsi noin? Kuten jo joku sanoikin, niin nyt ota ohjat omiin käsiisi! Älä nyt helvetissä anna miehesi pompottaa sua noin.
Mies soitti taas!
Han sanoo etta han tuntee etta meidan valilla on kuin muuri, este, jonka lapi eika yli paase enaa. Han pohtii, jatkuisiko aina nain. Ja pystyisiko han antamaan anteeksi ja unohtamaan kaikkia vuosien varrella tapahtuneita asioita.
Ja koskaan ei ole ollut pettamisia, vakivaltaa tms kummaltakaan puolelta, mutta hanen mielestaan han on hukannut vuosia minun kanssani, ja mina olen ollut kuulema todella hankala. Nyt hanen on aika tehda paatos.
Ap
Pitäkää kunnon tauko suhteessanne. Mies voi yksinään pohtia mitä haluaa. Ja kenen syy on että hän on hukannut niitä vuosia. Itsepähän on suhteeseen jäänyt jne.
Mies soitti taas!
Han sanoo etta han tuntee etta meidan valilla on kuin muuri, este, jonka lapi eika yli paase enaa. Han pohtii, jatkuisiko aina nain. Ja pystyisiko han antamaan anteeksi ja unohtamaan kaikkia vuosien varrella tapahtuneita asioita.
Ja koskaan ei ole ollut pettamisia, vakivaltaa tms kummaltakaan puolelta, mutta hanen mielestaan han on hukannut vuosia minun kanssani, ja mina olen ollut kuulema todella hankala. Nyt hanen on aika tehda paatos.Ap
olet tainnut kirjoittaa jo kaksi ketjua tänne teidän ongelmista, eli koko kevään olette jahkanneet tätä asiaa...luuletko tosiaan, että lapsenne eivät ole huomanneet tai vaistonneet kireitä tunnelmia? muistaakseni asutte ulkomailla, mies viikot muualla töissä...joku tolkkuhan tohon on saatava. Kuoleta tunteesi ja anna miehen mennä. Jos niin on tarkoitettu, hän palaa takaisin, ja jos ei, sinun on parempi ilman häntä. Ei ketään voi väkisin pitää.
olet tainnut kirjoittaa jo kaksi ketjua tänne teidän ongelmista, eli koko kevään olette jahkanneet tätä asiaa...luuletko tosiaan, että lapsenne eivät ole huomanneet tai vaistonneet kireitä tunnelmia? muistaakseni asutte ulkomailla, mies viikot muualla töissä...joku tolkkuhan tohon on saatava. Kuoleta tunteesi ja anna miehen mennä. Jos niin on tarkoitettu, hän palaa takaisin, ja jos ei, sinun on parempi ilman häntä. Ei ketään voi väkisin pitää.
Minusta kuulostaa kyllä kuitenkin siltä että saattaisi olla toinen nainen..ei tietenkään välttämäättä ole näin.
Mutta sen sanon että ei tuo ole enää mistään kotoisin, ajattele itseäsi ja lapsiasi - jos sinä olet onneton, se voi heijastua heihin...
Mies voi jahkailla yksinään, koita sinä koota itsesi. Se sattuu, jos eroatte, mutta mieti tarkkaan olisiko se nyt kuitenkin parasta??
Paljon tsemppiä!!!!
yhdyn kans siihen että mitäs jos et enää roikota elämääsi miehen päätöksissä vaan otat rauhassa ohjat omiin käsiisi
se tarkoittaa että alat elää omaa elämääsi
olet rauhallinen, sovit käytännön asioista miehen kanssa mutta et riitele
riipumatta siitä jatkatteko yhdessä pitää kyetä toimimaan näin
sitten varaat aikaa tehdä omia asioita, harrastuksia, nähdä ystäviä
mies tulee juttelemaan jos on tullakseen, luultavasti siinä vaiheessa tiedät jo millaista elämää haluat elää
sitten hänkin joko muuttuu tai jatkaa elämäänsä erillään
ei se lopulta ole vaikeaa, olennaista on löytää rauha itsensä, omien valintojensa ja elämänsä kanssa
kaikki järjestyy lopulta:)