Lue keskustelun säännöt.
Naapurin täti piiskasi lapseni ja hänen parhaan kaverinsa.
07.05.2012 |
Miten tässä tilanteessa pitäisi toimia? Olivat tyttöni mukaan menneet koputtamaan monta kertaa ovelle ja juosseet karkuun. Lopulta jäivät kiinni. Täti oli piiskannut heitä. Ei kuitenkaan paljaalle takamukselle, mutta vyöllä suoritti piiskauksen. Olen järkyttynyt. Nykyäänhän ei enää käytetä väkivaltaa ja se on laissa kiellettyä. Olen yrittänyt mennä puhumaan tälle tädille. Ei avaa ovea, vaikka koputan kuinka kauan. Itse jouduin pienenä kokemaan fyysistä kuritusta vanhemmiltani ja tiedän, kuinka pahan haavan se sisälle jättää.
Kommentit (42)
mutta niin teki aikuinenkin.
Pahoinpitely on rikos, vaikka sen uhri olisikin käyttäytynyt huonosti tai käytöksellään muuten provosoinut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
helsvettiä! Suurin osa on sitä mieltä, että naapuri toimi täysin oikein piiskatessaan lapsia?
Itse tekisin ehdottomasti rikosilmoituksen, tehköön naapuri puolestaan sitten kotirauhan rikkomisesta.
Naapurin olisi kuulunut olla vanhempiin yhteydessä ja antaa heidän hoitaa velvollisuutensa, eli lapsien rankaiseminen parhaaksi näkemällään tavalla.
Saako päiväkodin täditkin "kasvattaa" lyömällä, jos lapsi on tuhma? Tai opettajat?