Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit lähteä miehesi kanssa kaksin viikoksi ihan mihin vaan, minne lähtisitte?

Vierailija
07.05.2012 |

Rannalle, kaupunkiin, lähelle kauas, hemmottelemaan, kultturirientoihin, vaeltamaan?

Mitä te tekisitte ja mihin lähtisitte?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne tahansa, missä on täysihoito ja toimiva nettiyhteys. Mies mökkeilisi ja minä tekisin väikkäriä.

Vierailija
2/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka malesiaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minne tahansa, missä on täysihoito ja toimiva nettiyhteys. Mies mökkeilisi ja minä tekisin väikkäriä.

et tainnut ymmärtää kysymystä?

Vierailija
4/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi mihinkään kahdestaan, kun meillä on 7 kk vauva, mutta sitten joskus haluaisin moottoripyöräilemaan Lappiin. Ajeleminen vähän jää, kun on tuo vauva. Pääsisin mä yksin johonkin, mutta mua ei oikein natsaa se, että kävisin jossain nurkissa pyörimässä yksin.

Vierailija
5/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aikuiset lapset, joten ollaan free to go. Meidän yhteiset lomamatkat on ollut seuraavanlaisia (ja molemmat tykkää näistä):

- vanhempieni mökille, siellä korvessa voi esim nakuilla rauhassa

- vuokramökille hyvien melontamaastojen ääreen

- Lappiin hiihtämään joka talvi / kevät

- Pietariin laivalla tai junalla, lempikohteitamme

- Venetsiaan yhä uudelleen ja uudelleen

- Lontooseen kulttuurilomalle

- sisareni luokse Kanadaan

Muut kaupunkilomat teen naisten kesken.

Vierailija
6/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli on lapsivapaa, alle 16 vuotiailla ei ole sinne asiaa. AH! Olisipa jo tammikuu!!

Vierailija
7/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*utelias*

Vierailija
8/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös just ollut lehdessä että 14 ihmistä hirtetty siltaa ja toinen mokoma ilman päitä siinä vieressä.. Aika hirveetä

vaikka turistikohteet on kai olleet aika turvallisia miettisin kyllä sinne lähtöä

Vierailija
9/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia uskaltaisi mennä Meksikoon :( Toivon kuitenkin teille lähtijöille turvallista matkaa!

Mä oon nuorempana asunut Etelä-Afrikassa, mutta nykyään oon mammari.

Vierailija
10/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata pariksi päiväksi lähteä

Vierailija
11/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikossa nyt ei kovin kauaksi ehtisikään, joten Esch-sauer olisi sopiva matkakohde.

Vierailija
12/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tultais sinne Suomeen :)

Vierailija
13/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäs meidänkin miettiä mihin sitä seuraavaksi haluaisi lähteä. Ehkä dominikaaniseen tasavaltaan

Vierailija
14/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme Playa del carmeniin. Ihana spa, ihana ranta ja mahtava allas hotellilla!

Kaikkialla maailmassa on vaaroja, jos niitä miettisi liika ei sitä ikinä uskaltaisi minnekkään mennä!

Kiitos muuten hyvän matkan toivottelijalle!

Vierailija
15/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme Playa del carmeniin. Ihana spa, ihana ranta ja mahtava allas hotellilla!

Kaikkialla maailmassa on vaaroja, jos niitä miettisi liika ei sitä ikinä uskaltaisi minnekkään mennä!

Kiitos muuten hyvän matkan toivottelijalle!

Me ollaan oltu siellä pari vuotta sitten. Hieno paikka, mahtava ruoka, mutta en mäkään ehkä just nyt lähtis.. Mutta on siellä poliisit rynkkyjen kanssa joka kadun mutkassa vartioimassa

Vierailija
16/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoituttaisi johonkin luxus-hotelliin ja nautittais auringosta. Illalla syötäis hyvin ja shoppailtais Palmassa. Kierreltäis vähä katsomass nähtävyyksiä jos jaksettais.

Vierailija
17/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vaihdetaan se dominikaaninen sitten vaikka rodokseen

Vierailija
18/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa! voin kertoa, että on aivan uskomattoman hieno paikka cenoteineen, pyramideineen, rantoineen kaikkineen!

Jos meinaatte Playa Del Carmenista lähteä Chichén Itzá:aa katsomaan, niin kannattaa lähteä niin aikaisin aamulla kuin mahdollista, jotta olette paikan päällä heti auringon noustessa, jonot ovat kymmenestä eteenpäin tuskaisen pitkät ja sää todella läkähdyttävä.

Kannatta myöskin käydä naapurikylässä Tulumissa raunioita katsomassa ja rannalla (aikaisin aamulla).

Unohtamatta tietenkään noita luonnon muovaamia, ällistyttävän kirkasvetisiä cenoteita.

Kade olen, tekisi mieli mennä uudestaan! :)

Vierailija
19/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää matkaa! voin kertoa, että on aivan uskomattoman hieno paikka cenoteineen, pyramideineen, rantoineen kaikkineen!

Jos meinaatte Playa Del Carmenista lähteä Chichén Itzá:aa katsomaan, niin kannattaa lähteä niin aikaisin aamulla kuin mahdollista, jotta olette paikan päällä heti auringon noustessa, jonot ovat kymmenestä eteenpäin tuskaisen pitkät ja sää todella läkähdyttävä.

Kannatta myöskin käydä naapurikylässä Tulumissa raunioita katsomassa ja rannalla (aikaisin aamulla).

Unohtamatta tietenkään noita luonnon muovaamia, ällistyttävän kirkasvetisiä cenoteita.

Kade olen, tekisi mieli mennä uudestaan! :)

Kiitos hyvistä vinkeistä! :) Täytyykin pistää korvan taakse nuo, raunioita ja muita härpäkkeitä olisi kyllä oikein kiva nähdä!

Vierailija
20/20 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoksi vaellus/kalastusreissulle ja sieltä viikoksi hemmottelu/kaupunkilomalle:-)