Kirjaston lastenosaston täti oli aivan flunssainen :-(
Alkoi ällöttää, kun oli lapsen kanssa lasteosastolla leikkimässä ja valikoimassa kirjoja niin se osaston täti tuli lainakoneen takaa ja alkoi järkkäillä kirjoja, toisessa kädessä nenäliina, nenä punaisena pärski ja niisti välillä. Tuli ihan lapsen viereenkin tuomaan paria kirjaa ja aivasteli lähellä. Me lähdettiin pian pois, lainasin kirjat, käytiin vessassa pesemässä kädet ja lähdettiin ulos. Olen just sellanen ällö ylihysteerinen äiti, mutta miten helposti taudit tarttuvat eikä haluiaisi pikkuista taas kipeäksi..
Kommentit (4)
jos noin ajattelet? Arvaa millaiset räkäkädet niitä lainaavat ja lukevat.
ei kirjaston täti saa saikkua pelkän nuhan vuoksi. Ja pitäisikö joka ikisessä ammatissa saada saikkua nuhan vuoksi?
Jos oikeasti pelkää kovasti flunssaa, on panostettava käsihygieniaan ja siihen, ettei hiero likaisilla käsillä naamaa ja varsinkaan silmiä. Mutta jos ihmisten ilmoilla ylipäänsä meinaa käydä, ei voi lähteä siitä ajatuksesta, että mistään ei koskaan voi saada flunssapöpöä.
Heh! Olitkohan siinä kirjastossa, missä oon työharjoittelussa? Just viime viikolla aivastelin lastenosastolla. =D Mulla on kamala koivuallergia ja tänä vuonna se voi kestää jopa kolme viikkoa. Pitäskö mun olla koko kolme viikkoa saikulla? Sithän loppuu jo harjoittelukin. Ei saikkua saa jos on pelkkä allerginen nuha. Nyt oon tosin saikulla, kun en pysty hengittään ulkona.
tädillä voi olla myös allergisia oireita ja ne ei tartu.
Ei taida työterveyslääkäriltä saada sairaslomaa koivuallergian takia...