Kolmikirjaimisia tytönnimiä? Ei Mia,Pia,Tia jne..
Pidän lyhyistä nimistä kuten Tii ja Myy, mutta en halua että nimellä on joku merkitys.
Ehdotuksia :)
Kommentit (22)
Rae (-ruoho)
Rairuohosta olen kyllä kuullut.
Minusta kiva nimi on Mai.
Sais olla joku erikoinen ja mielellään konsonantti ja kaks samaa vokaalia.
Sellasista en tykkää mitkä kuulostaa siltä et on jääny kesken esim. Mai(ja) tai Lee(na).
Aia ois kiva mut mun oma nimi on Saija :D
jo mainittuihin, eli
Ava
Eve
Jos tuosta Aiasta pidät, niin entäs Eia? Varaudu vaan, että noin 90% tulee kuulemaan ja kirjoittamaan Eija, mutta niinhän Aiastakin tulisi helpsti Aija.
(meillä harkinnassa tällä hetkellä)
tylsiä nimiä nuo Tii, Mii ym. Miksi pitää olla kaksi samaa vokaalia, onko perheessä jo tällaiseen nimeen yhteensopiva?
Ava ja Eve ehkä ainoat, jotka kuulostavat oikeasti nimiltä niin ettei lapsi joudu koko elämäänsä selittämään nimeään. Unohda ainakin Ruu ja Puu, täysin sukupuolettomia nimiä! Pii voisi myös olla nimi, mutta sillä on sitten tietysti toinen merkitys myös.
Tua, Mea, Nea, Ira, Ria, Lia, Anu, Loa (yleensä Lovisan lyhenne, joka lausutaan jotenkin tyyliin "Luua" esim. Islannissa), Mei (liian kiinalainen?)
Tai sitten nimeksi suoraan pelkkä kirjain, vaikka T, lausutaan sitten Tee.
(meillä harkinnassa tällä hetkellä)
Nuu-Nuu, olis kiva yhdistelmä
Ami, Ruu, Ida, Ada, Ava, Awa, Uma, Isa, Åsa, Kia, Mia...
Onhan noita
Sais olla joku erikoinen ja mielellään konsonantti ja kaks samaa vokaalia.
Sellasista en tykkää mitkä kuulostaa siltä et on jääny kesken esim. Mai(ja) tai Lee(na).
Aia ois kiva mut mun oma nimi on Saija :D
jo mainittuihin, eli
Ava
EveJos tuosta Aiasta pidät, niin entäs Eia? Varaudu vaan, että noin 90% tulee kuulemaan ja kirjoittamaan Eija, mutta niinhän Aiastakin tulisi helpsti Aija.
se kirjotataan "Hei,olen Mico ceellä" tai "Aia ilman j:tä". Pitää olla selkee eli kirjotateen niin kuin sanotaan.
Ei ole vielä löytynyt sitä oikeaa. Ehkä joudun hautaamaan tämän idean (mies sen kuitenkin tyrmää) :D
Ap
Ina, Isa, Ira
Kea, Mej, Oma
Ela, Ona, Kuu, Mii
Aia, Nea, Rea (alennus!), Tea, Moa, Rae (-ruoho)
Ina, Ira,
Ap:n kuvailemia konsonantti + kaksi samaa vokaalia ei taida oikein olla, ei ainakaan virallisissa kalenterin nimissä. Nuo Myyt ja Tiit on aiika keksittyjä, eli sun on luultavasti keksittävä joku uus nimi, jos tuollaisen haluat.