Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö olemaan oma itsesi suhteessa, jossa elät miehen siivellä?

Vierailija
07.05.2012 |

Asut miehen omistassa asunnossa, mies maksaa kaikki menosi ja joudut pyytämään rahaa kaikkiin menoihisi mieheltä.

Näin käy jos on työttömänä ja mies tienaa yli työmarkkinatuen tarveharkinnan ja puoliso saa korvausta kelalta 0€.

Tunnetko olevasi huora ja joudutko laittamaan omat tarpeesi syrjään miehen tarpeiden tieltä?

Voitko olla täysin oma itsesi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta molempien sukulaiset ahdistavat.

Vierailija
2/5 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en voisi kuvitellakaan, että joutuisin pyytämään rahaa mihinkään. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja yhdessä on kituutettu köyhät opiskeluajat ja sieltä sitten pikkuhiljaa menty työelämään, ostettu yhteisiä asuntoja yms.

Kaikki tienaammme tulot ovat yhteisiä ja teemme yhdessä työtä tämän perheemme eteen. Elämään on mahtunut monenlaisia jaksoja ja toki jaamme kaiken - myös rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minulle olisi ihannetilanne se että olisi niin varakas mies että mun ei tarvisi käydä ollenkaan töissä, ja jolla ei olisi mitään sitä vastaan että olen pelkkä kotirouva. Valitettavasti käytännössä on niin päin että minä olen perheen elättäjä.

Oma äitini on ollut koko ikänsä noin ja on kyllä ihanaa elämää :) Mies on tyytyväinen kun ei tarvi osallistua kodinhoitoon tai ruoanlaittoon ja nainen on tyytyväinen kun ei tarvi mennä töihin vaan voi vapaasti tehdä mitä huvittaa, esim. matkailla, käydä kansalaisopiston kursseilla, golfaamassa toisten kotirouvien kanssa... Ei äitini kyllä ole koskaan joutunut joka menoon pyytämään rahaa isältäni vaan yhteiseltä tililtä on saanut vapaasti rahaa käytellä. Tämä tietysti toimii hyvin vain jos rahasta ei ole tiukkaa, ja siitä ei siis tarvi tapella.

Vierailija
4/5 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilenne onkin tuo, kun asumme nyt kolmatta vuotta ulkomailla (minulla ei työlupaa), 2 vuotta vielä olisi tarkoitus olla.

En tunne olevani huora, teen oman osuuteni perheen hyvinvoinnin eteen ja tämä miehen työkuvio ei olisi onnistunut jos en olisi suostunut tänne lähtemään.

Vierailija
5/5 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en voisi kuvitellakaan, että joutuisin pyytämään rahaa mihinkään. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja yhdessä on kituutettu köyhät opiskeluajat ja sieltä sitten pikkuhiljaa menty työelämään, ostettu yhteisiä asuntoja yms.

Kaikki tienaammme tulot ovat yhteisiä ja teemme yhdessä työtä tämän perheemme eteen. Elämään on mahtunut monenlaisia jaksoja ja toki jaamme kaiken - myös rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän