Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin kesää vasten on muutenkin turha ostaa kalliita meikkivoiteita koska ihon

Vierailija
06.05.2012 |

sävy muuttu monella auringon takia jopa monia asteita..Ostaa sitten kun kasvot ovat jo saaneet päivetyksen. Ja kesällä riittää kuultavat/kevyet meikkivoiteet, tai ei ollenkaan, jos iho päivettyy kauniisti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[mutta jos tarvii sen meikkivoiteen nyt eikä 2 kk päästä...mulla on pari kolme eri sävyistä ja niitä sekoitellen, hyvin toimii

Vierailija
2/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan punoitan,mutten rusketu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten samalla valkonaamalla vedän kesät talvet : )

Vierailija
4/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla värillä mennään ympäri vuoden.

Vierailija
5/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ne kyllä edes meikkaa...

Vierailija
6/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juttua siitä jokunen päivä sitten. Mutta enpäs ostakaan, koska se on niin hiton kallista ja mä rusketun helposti(tummaverikkö). Sävy olisi sitten kesällä väärä, kiitos ap!

Vierailija
7/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ostettua voi sitten taas kesätauon jälkeen käyttää syksyllä.

Vierailija
8/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ja saan samalla hiostamattoman aurinkosuojan kasvoilleni!

Vierailija
9/12 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea sävy kalpeimmalle talvi-iholle ja toinen tumma, loppukesän rusketuksen sävyinen.

Niistä sitten sekoitellen sopiva sävy :)

Vierailija
10/12 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävy muuttu monella auringon takia jopa monia asteita..Ostaa sitten kun kasvot ovat jo saaneet päivetyksen. Ja kesällä riittää kuultavat/kevyet meikkivoiteet, tai ei ollenkaan, jos iho päivettyy kauniisti.

Ihan jo siksi että mielestäni mikään päivettyminen ei ole kauniin näköistä. En ole eläessäni törmännyt ihmiseen jonka iho näyttäisi auringon jälkeen hyvältä.

Pahimmilta näyttävät ne keski-ikäiset/eläkeikäiset naiset jotka ovat kahvipavun värisiä heti jos ajattelevatkin aurinkoa.

Ja kaikki meistä ei edes päivety, vaan muuttavat väriään ravun punaisiksi. Sekään ei näytä hyvältä.

Vierailija
11/12 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ne kyllä edes meikkaa...

mä ainakin olen nätti ja hoikka ja meikkaankin :P elämää mulla ei tosin taida olla kun täällä netissä roikun niin ahkerasti.

Vierailija
12/12 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojeni iho on arpinen ja epätasaisen värinen. Enkä halua ihosyöpää. Ja kesällä tulee aina niitä juhlia, joissa en halua näyttää siltä rokonarpiselta vuodepotilaalta :)

Olen ostanut kesäksi ihan keskihintaisen meikkivoiteen, olikohan laivalta joku Chanelin 30 e maksava puteli. Tosi hyvälaatuinen. Ei kai se maissakaan maksa niin paljon. Ja MACilla on myös tosi hyviä keskihintaisia meikkivoiteita. Jos siis sattuis kaipaamaan vaikka juhliin sitä viimeistelyä :)