Joko on äitienpäivälounas varattu?
Itse en ole aivan varma, mennäänkö ulos syömään vai tehdäänkö kotona jotain parempaa. Katselin lehdestä hintoja, ja näyttävät olevan 28-32e, eikä silläkään saa pääruoaksi kuin possunfilettä!
Kommentit (43)
Meillä mies hoitaa äitienpäivätarjoilut yhdessä lasten kanssa ja nyt kun vanhimmat lapset jo isoja, ehkä vain avustaa lapsia. Isänpäivänä minä teen kaiken. Ja muulloin yhdessä.
meillä iso perhe ja äp-lounaat näyttivät olevan 40-50 e, menisi satasia. Joten ei, ei olla varattu mitään ja ruuan teen minä kuten aina muutenkin. Käytän rahan mieluummin johonkin muuhun.
miksi mun pitäisi panna edes tikkua ristiin ätienpäivänä? Eip. Mä vaan löhöön.
Heti kun oli mahdollista. Menemme aina isän- ja äitienpäivänä samaan ravintolaan syömään lounaan suhteellisen isolla porukalla (omat vanhemmat ja miehen siskon perhe mukana). Hinta on yleensä ollut siinä 50e/aikuinen ja 15e/lapsi.
saakka tottunut siihen, että äitienpäivänä syödään ulkona ja mieheni ilokseni jatkaa samaa perinnettä. Eli vastaus kysymykseen: on varattu :-)
olen ollut äiti kuitenkin jo kohta 25 vuotta. Ei ole vielä koskaan ollut rahaa sellaiseen. Mitähän se maksaisi? jonkun 200 euroa varmaan.
sinulle soisin sen!
noh,ei minuakaan minnekkään ole viety syömään,ja tuskin viedäänkään.
äiti olen ollut 13 vuotta.
Hirveä bensa-aseman fiilis ja mössöruokaa huonoista raaka-aineist. Eikö teillä ole ollenkaan makuaisti?
Hirveä bensa-aseman fiilis ja mössöruokaa huonoista raaka-aineist. Eikö teillä ole ollenkaan makuaisti?
Vai oletko sittenkin?
menossa ollaan koko päivä, äkkiä pitää jotain käydä jossain syömässä (ei puhettakaan rauhallisesta äitienpäivälounaasta).
Tää on varmaan Supermarjo!
menossa ollaan koko päivä, äkkiä pitää jotain käydä jossain syömässä (ei puhettakaan rauhallisesta äitienpäivälounaasta).
on vaan sattunut äitienpäivälle yksi tapahtuma ja sen harjoitukset lapselle... noiden välissä pitää ehtiä syömään. Iltapäivä onkin sitten vapaata (ja LOUNAASTAhan tässä ketjussa kysyttiin, ei päivällisestä).
Mulla eka äitienpäivä ja yh:na. Mummoille lähetetään lapsen kanssakortit. Siinä meidän juhlallisuudet...
Luultavasti Amarilloon, koska sieltä erikoisruokavaliolla oleva lapsenikin saa sopivaa syötävää.
Ai niin, ja äitienpäiväaterian maksan - minä. Koska olen yh =) Mutta oon mä niin hyvä jätkä, että toki sen itselleni tarjoan.
Eikä varata, ei keretä juhlia äitienpäivää kun poika täyttää 2-vuotta samana päivänä, niin mitä sillä äitienpäivällä tekee ? :)
Ei sitä kerkeä tai jaksa suunnitella äitienpäiväksi mitään muuta kuin juhlitaan oman pojan, miehen sekä vanhempieni kanssa poikani syntymäpäiviä. Tämä on mielestäni paras äitienpäivälahja :) Äitini opetti meille jo kun olimme pieniä, ettei halua juhlia äitienpäivää. Hän kun ei kuulemma halua olla maailman paras äiti vain kerran vuodessa, joten hemmottelen äitiäni useammin kuin kerran vuodessa ja hän tietää sen, että on maailman paras äiti. Ja vetää herneen nenään, jos onnittelee äitienpäivänä :D
Itsekään en halua olla vain kerran vuodessa juhlakohtelun arvoinen, tästä samasta syystä en juhli syntymäpäiviäkään. En ole viettänyt jouluakaan 16-vuoden jälkeen, kunnes kun lapseni syntyi :)
erottiin muutama vuosi sitten, poika on aina isällään äp viikonlopun, tulee sinä sunnuntaina myöhemmin mun luokse.
oikein mukavaa, käyn äitini haudalla ja sieltä sitten menen syömään johonkin hyvään ravintolaan itsekseni.
Jotain erikoisuuden tavoittelua, jos pitää onnitteluista suuttua.
eikä sen tarkemmin vielä suunniteltu mitä tehdään. Voishan se olla kiva mennä vaikka abc:lle syömään seisovasta pöydästä. Niillä on tosi hyvät ruuat ja paljon erilaista tarjolla + saa syödä niin paljon, kuin jaksaa. Tai sitten tehdään kotona jotain parempaa.. jaa-a. En oo jaksanut alkaa miettimään. Mies kyllä taitaa olla töissäkin ens sunnuntain..
ja ainakin siinä ravintolassa johon me olemme menossa, on päivä jo aika lailla täyteen varattu.
Ankea, iso sali, aterimien ja lautasen kilinä ja kalina, roskis vieressä ja kassalla myyjä likaisessa essussa naputtelemassa kassakonetta. On tullut vastaan mukavampuakin paikkoja.
Mieheni on hoitanut äitienpäiväohjelman koko 15 vuotisen avioliittomme ajan.
Useimmiten ollaan ulkona syöty, joskus oltu ulkomailla ja siellä järjestänyt jotain kivaa. Muutaman kerran myös kotona. Hän on hoidellut aamiaistarjoiluista lähtien myös lasten avustuksella päivän tarjoilut.
Ja tämä ihanuus ei onneksi rajoitu vaan äitienpäivään! Mulla on ihan paras mies!