Mistä lapselle hautajaisvaatteet?
Pikkukaupungista päivää. Täällä ei ole montaakaan kauppaa jossa myytäisiin lastenvaatteita, ja nyt pitäisi äkkiä löytää hautajaiskelpoiset vaatteet 7-vuotiaalle (eskarissa olevalle) tytölle. Missään kaupassa en nähnyt tummia siistimpiä vaatteita (esim. tummansinistä siistiä mekkoa), kaikki olivat kesäisen vaaleita tai värikkäitä. Käytännössä vaihtoehdot ovat siis tumma trikoomekko/hame tai värikäs siistimpi mekko/hame. Itse ostaisin ennemmin sen trikoisen (uutena ei kuitenkaan mikään lerppana riepu), mutta mitä sanoo av-raati?
Kommentit (7)
nettikaupat? netanttila, ellos, lindex, seppälä...
se riitä että ne vaatteet on puhtaat ja siistit...eihän niiden tarvitse tummia olla...ei se kuollut välitä mitä kenelläkin on päällänsä...
eli lähdemme jo torstai-iltana. En oikein luota siihen että netistä tilaamalla ehtisi.
Ja juu, tiedän että olen myöhässä mutta on ollut kiirettä ja yllättäviä vastoinkäymisiä.
Itse löysin 4 v tytölle viime viikolla mustan hameen Prismasta, sen kanssa valkoiset sukkikset. Mustat juhlakengät olivat valmiina. Prismassa oli myös valkoisia paitapuseroita, olisin ostanut, jos en olisi muualta löytänyt kivempaa (Stockmannilta). Prismassa oli myös pikkupoikien mustia hosuja yms. Ja mikä parasta, marketin hinta ei ollut päätä huimaava näille "kertakäyttövaatteille"!
Ostin 4-vuotiaalle tämän. Ajatus oli laittaa musta paita ja mustat sukkikset, mutta lopulta päädyttiin valkoisiin niin oli kevyemmän näköinen pienen päällä. On sellaista neulosmaista, mutta silti lapselle mukavan joustavaa.
http://www.keltainenkettu.fi/mio_my_mio_tunika_black_and_white_-_musta-…
eli lähdemme jo torstai-iltana. En oikein luota siihen että netistä tilaamalla ehtisi.
Ja juu, tiedän että olen myöhässä mutta on ollut kiirettä ja yllättäviä vastoinkäymisiä.
Ok, eli nettikauppa ei käy. No sitten tumma trikoohame.
oletko katsonut nettikirppikset?