Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla huonot fiilikset lätkän MM-kisoista?

Vierailija
06.05.2012 |

Minulla on. En ole viitsinyt katsoa armopaloina näytettäviä ilmaiskanavan pelejä, maksukanavaa ei ole eikä tosiaan minkään urheiluturnauksen takia hankitakaan. Lipuista nyhdetään kuulemma törkyhintoja, katsomot puolityhjiä ainakin sanomalehtitietojen mukaan.

Plääh. En lätkää ole seurannut kuin kerran vuodessa juuri mm-kisojen verran, mutta nyt on tämäkin kansanhuvi ja yhteinen kansanjuhla tärvätty. Ja vain ahneuden takia. Olen enemmän turhautunut ja pettynyt kuin vihainen.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vain yksi suunta eteenpäin.

Vierailija
42/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä Antero selosti. Ja kaikki voivat AVAn virittää ja katsoa sieltä pelit ilmaiseksi. Onko kovin vaikea tajuta tämä?

Tämän päivän peli kylläkin tulee MTV3:lta

Ilmaispeli alkusarjassa minkä Mertaranta selosti ja hyvä niin. Jutut olivat jo nin väsyneitä. Jos Suomi pääsee jatkoon niin sitten valitettavasti tulee niitä "entisiä tyttöjä ja poikia" taas lisää ja lisää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuo pelit poistuu tv-ruudusta ainakin valtakanavilta. Idioottimaista että joka kevät nämä typerät pelit on vallanneet kaikki tuutit luojan kiitos se on loppu ja saa katsoa lempiohjelmiakin ilman pelien aiheuttamia katkoja. Suomen tv-historian paras veto. HYVÄ!

Se ei paljoa maksa jos sen canal+ ostaa haluaa! Meillekin sen mies laittoi täksi ajaksi, 15e/kk. Mutta minä olen todella iloinen että muut ohjelmat ei noiden pelien takia jää pois, minä en noita pelejä viitsi katsella ja saan siis ihan rauhassa katsella tavallisia ohjelmia!

Vierailija
44/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä Antero selosti. Ja kaikki voivat AVAn virittää ja katsoa sieltä pelit ilmaiseksi. Onko kovin vaikea tajuta tämä?

Mertaranta selosti vain ekan pelin. Nyt on joku nobody selostamassa.

Vierailija
45/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mertaranta selosti vain ekan pelin. Nyt on joku nobody selostamassa.

Niin ja tosiaan vain Suomen pelit näkyy ilmaiseksi. Lisäksi koska meillä katsotaan Sonera viihteen kautta telkkua, emme edes saisi noita pelejä näkyviin, ellemme sitten hommaisi siihen rinnalle Elisa viihteen, josta kisat näkyy yksinoikeudella.

Vierailija
46/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin eräät tajuavat, että sen Canalin tilaaminen EI ole rahasta kiinni vaan siitä, että tällä tavalla maksukorttien taakse pikkuhiljaa siirretään kaikille kuuluva viihde. Jumalauta, se on jokamiehen oikeus katsoa MM-lätkää kanavilta ILMAISEKSI.

Kortin tilanneet tekevät vain hallaa tulevaisuutta ajatellen, kohta on olympialaiset, yleisurheilut yms, aivan kaikki urheilu maksukorttien takana, aivan käsittämätöntä. Näinkö urheilua markkinoidaan ihmisille? Haistakoon paskan.

Vierailija
47/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt, että lätkä näkyy Canalin kautta. Eipä silti, että katsoisin sitä.

Vierailija
48/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiilikset meni kumikiekosta jo ajat sitten, mutta onneks on se ihan oikea virallinen kisabiisi, johon voi yhtyä. enkä tarkota karelian divisionia enkä jotai ihme suomiräppiä.

Vierailija
49/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yksinoikeudet on elisalla. siksi pitää vaihtaa sonera koti-tv kisojen ajaksi elisa viihteeksi (tai ostaa se lisäksi, mutta katsoo kuitenkin elisan koneilla).

meillä on yksi tv, maksamme määräaikaista sonera koti-tv pakettia. emme aio ostaa elisa viihdepakettia kisojen ajaksi, hintaa tulee aika lailla muille peleille. lisäksi haluamme boikotoida kisojen maksullisuutta.

jos olisi mahdollista, ei katsottais edes kotoa käsin pelejä vaan mentäis vaikka lähipubiin joka on ostanut kanavapaketit itselleen. meillä on kuitenkin lapsia niin ei onnistu, kun kumpikin haluaa nähdä.

maksullisuuteen pettynyt lätkäkansalainen

Vierailija
50/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä maksusählingillä tapettiin taas yksi sellainen.

Vierailija
51/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelle pienemmän budjetin ja YLEn Sasi halusi urheilun maksukanaville. OLishan tuolla kakkosella ollut painia.

Kiittäkää kokoomusta tästä.

Vierailija
52/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein kisa tunnelmaa.

Vierailija
53/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte kiitollisia, että edes Suomen pelit +mitalipelit näkyvät edelleen "ilmaispuolella"! Senhän nyt luulisi olevan suomalaisille kaikkein tärkeintä. Ja mitä ihmeen väliä sillä on, kuka selostaa? Minä kun olen aina luullut, että jääkiekossa on tärkeintä peli ja sen tapahtumat eikä se, kuka selostaa.

Vierailija
54/58 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelle pienemmän budjetin ja YLEn Sasi halusi urheilun maksukanaville. OLishan tuolla kakkosella ollut painia.

Kiittäkää kokoomusta tästä.

puoli miljardia pieni budjetti.

Vierailija
55/58 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että ainakin vielä kahdet seuraavatkin kisat ovat maksukortin takana? Muistaakos tai tietääkös kukaan, miten asia ihan tarkkaan on?

Vierailija
56/58 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä itsekin. Harmi vaan, ettei pysty edes niitä ilmaisia pelejä katsomaan, koska ei saada Avaa millään näkyviin kanavalistaan, tehdasasetuksen palauttamisista yms. huolimatta. Menee tuo kisojen seuraaminen niin vaikeaksi, että olen päättänyt vaan luovuttaa koko asian suhteen. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
57/58 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joku nobody selostamassa.

aika helvetisti kiekkotuntemuksestasi, jos Saukkonen on mielestäsi nobody. Edes etäisesti kiekkoa joskus seuranneet muistaa saukon 2000-luvun alusta, legendaarisen Jutin legendaarisena aisaparina Hockey Night-ohjelmassa.

Vierailija
58/58 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte kiitollisia, että edes Suomen pelit +mitalipelit näkyvät edelleen "ilmaispuolella"! Senhän nyt luulisi olevan suomalaisille kaikkein tärkeintä. Ja mitä ihmeen väliä sillä on, kuka selostaa? Minä kun olen aina luullut, että jääkiekossa on tärkeintä peli ja sen tapahtumat eikä se, kuka selostaa.

Taisi olla joku EU:n laki, joka velvoittaa suuret urheilutapahtumat näytettävän ilmaiseksi. Suomen pelit pitää siis lain mukaan näyttää ilman erillistä korvausta. Minä, kuten moni muukin on tykästytynyt Mertarannan selostustapaan ja haluaisi nauttia siitä silloin harvoin, kun jääkiekkoa seuraa.

Nyt kuitenkin mtv3:n mukaan Mertaranta selostaa kaksi Suomen ottelua kaikelle kansalle ilmaiseksi. Avauspeli oli ensimmäinen, toisesta en tiedä, mikä se on.

Ymmärrän syyt, miksi maikkari on tähän tilanteeseen päätynyt, mutta silti melkoisesti kiehuu sisällä. Varmaankin ihan yleisellä tasollakin ajatellen paljonko maksujen taakse ohjelmia menee. Ja itse kun on ikänsä köyhä ollut ja aina tv-lupansa maksanut. AINA! Noh, onneksi ensi vuosi tuo helpotusta siihan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme