Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤Maalistoiveet viikolle 24¤¤

09.06.2008 |

Tässäpä meille viikkopinoa!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Emma ja Sofi lohduttavista sanoista. Eipä toi ajatuis ole loogista mutta ei niille omille ajtuksilleen mitään voi. Onneksi tänne voi vuodattaa. Ja fakta on että en mä tästä enää nuorru (33v). Tiedän mua vanhempiakin äitejä mutta silti tuo ikä kysymys painaa.

Mimosankukka: kai se oli ihan normaali tähän kierron vaiheeseen, ärsytti vaan se lekurin nihkeys ja välinpitämätön olo ja musta jotenkin turha reissu, kun tarkoitus olis sitä ovista tuolla käsittääkseni bongata (siis luulisin).

Näitä huonoja päiviä on taas ollut viime aikoina. Ensi viikolla mulla tapaaminen jossa näen ihmisiä joita näin viimeksi ollessani raskaana ja onnellinen. Tänäänkin huono fiilis ilta.

Ja pitäsi pupuilla (tms) tänään ja tiistaina tai keskiviikkona kun lyhimmän kierron mukaan voisin ovuloida kp 16 eli keskiviikkona ja miehen yö vuorot sotkevat asiaa ja hän lähtee reissuun keskiviikkona. Mä vihaan pakko seksiä!

T: Vacsuli kp 13/28-43, yk8

Vierailija
22/22 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi minunkin puolesta uusille maaliskuun listalle tulleille! Ja pahoittelut teille, jotka pettymysten kera joukkoon liitytte. Joie erityisesti sinulle jaksuja! Onneksi toivo on se mikä kantaa eteenpäin...

En taas koko viikolla ehtinyt tänne edes kuikkaamaan ja tuossa nyt lukaisin kuulumisia.

ON: Meillä myös ovista hyödynnetty oikein toden teolla. Minulla aina oviksen tienoilla (koko viime viikko) on nippailuja alavatsassa ja himottaakin ihan koko kuukauden edestä. Sitten eilen oli oikein kunnon menkkamaiset kivut alavatsassa ja -selässä (kp 17). Ovistikkujakin kokeilin koko viikon ja ne perjantaina näytti plussaa. Saapa nähdä...

Kunpa uusi viikkoa toisi tullessaan aurinkoisia päiviä... Kiukuttaa jo tämä sade ja kylmyys. Mutta lämpimiä ajatuksia jokaiselle teille ja plussasäteitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla