Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaako mielestäsi yliopistoissa suoritettu kandidaatintutkinto AMK-tutkintoa?

Vierailija
05.05.2012 |

Periaattessahan näin on, ainakin jos ajattelee kansainvälistä nimitystä B.Sc.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK oli paljon rankempi ja paljon enemmän sai tehdä hommia. Nyt olen vain vempuloinut itseni kandiksi tekemättä käytännössä paljon mitään. Kandityökin oli paljon iisimpi kakku kuin AMK:n opinnäytetyö. Tutkinnot kätilö amk ja hoitotyön kandi.

Vierailija
2/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aikaisemmin tradenomin paperit, ja täytyy sanoa, että kyllä nuo oikeusnotaarin paperit työllistivät huomattavan paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK oli paljon rankempi ja paljon enemmän sai tehdä hommia. Nyt olen vain vempuloinut itseni kandiksi tekemättä käytännössä paljon mitään. Kandityökin oli paljon iisimpi kakku kuin AMK:n opinnäytetyö. Tutkinnot kätilö amk ja hoitotyön kandi.

Vierailija
4/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmäärästä en tiedä, mutta nuohan on kaksi ihan eri asiaa. Kätilö on ammattitutkinto ja hoitotyön kandi tieteellinen tutkinto eikä sillä voi hoitajan/kätilön työtä tehdä.

Vierailija
5/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:ssa esim. sähkötekniikan insinöörin koko tutkinnon sähkötekniikka loppuu siihen mihin sähköDI- koulutuksen ensimmäisen puolen vuoden vuoden kurssi päättyy :)

Eli vaativuustaso on insinööripuollella eri planeetoilta.

Vierailija
6/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ammattisurkeasta valmistu bachelor of scienceksi kuten TIEDEkk:ista.

Esim. trade on englanniksi BBA eli bachelor of business administation, mutta KTK bachelor of business science.

Vierailija
7/7 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOITOTIEDE :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi