Onko sinulla Kalevala-koruja? Onko ne ihan mummokoruja?
Kommentit (24)
Naisille tiedoksi: KAIKKI korut ovat mummokoruja.
Mitä väliä, jos itse tykkää? Hienompia ne on kuin logorihkama.
Kauniita ovat.riippuu paljon miten yhdistää pukeutumiseen sopii nuorellekin.harmittaa kun hävitin yhden ihanan sormuksen.
On mulla lumikukkaa hopeisena. Sain rippilahjaksi kaulakorun, korvikset ja rannekorun. En käytä, koska on tosi mummomaiset. Vaikka onkin hopeaa.
Pidän Kalevala koruista, ja eivät ole mummoja. Toki joku iso pronssinen kääty saattaa mummomainen olla, mutta paljon hienoja ja jopa moderneja koruja on valikoimissa.
vanhempaa on uskela- ja talonsydänsarjat
en oikein osaa kuvitella sitä "mummotyyliin".
Minustakin ne vanhat on vähän mummoja, en ole päässyt vielä siihen ikään. Mutta niitä uudempia minulla on, tykkään.
Ja miehelle on helppoa kun tietää mitä ostaa minulle joululahjaksi :-)
ehkä itselleni liian "vanhoilta" tuntuvat ne kaikkein isoimmat riipukset ja pronssikäädyt sekä soljet.
Sen sijaan hopeisina moni koru on aika lailla ajaton ja sopii monenlaiseen tyyliin riippuen siitä, miten niitä yhdistelee.
Olen 26-vuotias ja minulla on paljon niitä.
on aivan ihania. itsellä vanamo sarjaa.
ja paljon. Niin uudempia kuin parikymmentä vuotta vanhoja (rippilahjoja).
Rakastan isoja koruja, pitkiä hameita ja kalevalaistyylistä pukeutumista muutenkin:)
ja se on tympeää kun jokatoisella naisella on samanlainen koru kaulassa.
t.korukaupantäti
köyhä, ei taida itellä olla varaa.
Mulla on mm. Elegant-sarjan ajattomia papuketjuja. Torin vasara sormuskin löytyy.
Joskus 90-luvulla tuntui että "kaikilla" oli se joku missä oli se kanan tapainen elikko (itsekin olen sellaisen lahjaksi saanut), mutta mikä on nykyään se "kaikkien" Kalevala-koru?
ja se on tympeää kun jokatoisella naisella on samanlainen koru kaulassa. t.korukaupantäti
On pronssisia koruja saatuna lahjaksi, mm. Kuutar ja jokin kaulakääty.