Raukkamainen mies!
Viime viikonloppuna pääsin läheisempään kanssakäymiseen miehen kanssa, jonka kanssa olemme jo aikaisemmin vaihdelleet katseita.
No, juteltiin baarissa ja hän olisi ollut tulossa yöksi luokseni. Totesin, ettei sovi, koska kaverini yöpyisi luonani. Sovittiin, että mies ottaa yhteyttä seuraavana päivänä.
Mies soitti ja kutsuin hänet päiväseltään käymään, klun kaverini olisi lähtenyt. Halusin kuitenkin, että mies lähtisi ennen kuin lapseni kotiutuisi exältä iltasella.
Vierailu meni oikein mukavasti ja himokkaastikin. Illalla mieheltä tuli tekstari, ettei halua tavata enää, koska minulla on lapsi. Ei vaan sovi elämäntilanteeseensa. Muuten oli kuulemma ollut tosi mukavaa, eikä minussa ihmisenäkään mitään vikaa.
Että tämmöstä. Tekstarilla sitten ilmoitti, kun ei raukkamaisuudessaan kehdannut naamatusten sanoa. En kadu tuota vierailua, enkä "antamista", koska seksi oli aivan huippua. Mutta tuo miehen tyyli, plääh.
Kommentit (24)
kiitos vaan panoista, kelpasihan se paremman puutteessa mutta että olet tottunut isomunaisempaan mieheen, ja että et tuollaista panokeikkaa kummempaa juttua kaipaakaan elämääsi, koska siinä on lapsen ansiosta sisältöä ihan riittävästi.
Viime viikonloppuna pääsin läheisempään kanssakäymiseen miehen kanssa, jonka kanssa olemme jo aikaisemmin vaihdelleet katseita.
No, juteltiin baarissa ja hän olisi ollut tulossa yöksi luokseni. Totesin, ettei sovi, koska kaverini yöpyisi luonani. Sovittiin, että mies ottaa yhteyttä seuraavana päivänä.
Mies soitti ja kutsuin hänet päiväseltään käymään, klun kaverini olisi lähtenyt. Halusin kuitenkin, että mies lähtisi ennen kuin lapseni kotiutuisi exältä iltasella.
Vierailu meni oikein mukavasti ja himokkaastikin. Illalla mieheltä tuli tekstari, ettei halua tavata enää, koska minulla on lapsi. Ei vaan sovi elämäntilanteeseensa. Muuten oli kuulemma ollut tosi mukavaa, eikä minussa ihmisenäkään mitään vikaa.
Että tämmöstä. Tekstarilla sitten ilmoitti, kun ei raukkamaisuudessaan kehdannut naamatusten sanoa. En kadu tuota vierailua, enkä "antamista", koska seksi oli aivan huippua. Mutta tuo miehen tyyli, plääh.
terkuin panomiehiin kyllästynyt yh (vaikkakaan en ole samanlaista kohtelua saanut kuin ap, mutta kaikenlaisia rasvaisia ehdotuksia kuitenkin)
Voisikin keksiä jonkun nasevan vastauksen.
ap
että ei se mitään, kun halusitkin vain seksiä, etkä mitään vakavaa, kun mies ei kuitenkaan vaikuttanut muuten olevan sun tyyppiäs ja loppujen lopuksi miehestä ei kuitenkaan taitojensa puolesta ole "panokaveriksi". Älä kuitenkaan ole veemäinen!
sen halusit ennen lapsen tuloa.
Vastaa niin......
ettei kaltaisensa mies sovi minun elämäntilanteeseeni (kun minä en sopinut hänen). Henkisesti kypsempi mies on enemmän makuuni. Kiitos puolihyvästä panosta (vaikka oikeasti olikin taivaallista :) vai johtuukohan vain kovasta puutostilasta...
Tämän miehen kanssa olisin oikeasti voinut kyllä tapaillakin, jos ei olisi osoittautunut tuollaiseksi mulkuksi. Kemiat kohtasivat muuten.
Se ei sitten ollutkaan sellainen AV-mammojen hakema AIKUINEN MIEHINEN TOSIUROS.
Voi, olet tietenkin pahoillasi. Et ymmärtänyt, että mies oli niin vakavissaan liikkeellä. Muuten olisit selittänyt perhetilanteesi tarkemmin.
Voi, olet tietenkin pahoillasi. Et ymmärtänyt, että mies oli niin vakavissaan liikkeellä. Muuten olisit selittänyt perhetilanteesi tarkemmin.
Sanoin puhelimessa, että lapsi sitten palaa illalla luokseni ja aiemmin oli kyllä ollut puhetta, että mulla on lapsi...
ap
Kiitos rehellisyydestäsi, vaikka tulikin vähän jälkijunassa. Sinäkään et oikein sovi elämäntilanteeseeni, vaan kaipaan mieheltä enemmän henkistä kypsyyttä ja suoraselkäisyyttä. No, eiköhän noita hyviäkin miehiä vielä luulisi olevan olemassa, jos meitä hyviä naisiakin kerran on. Hyvää jatkoa sulle!
Miltäpä vaikutti tuo? Ei ole kuulunut vastausta :)
Kiitos rehellisyydestäsi, vaikka tulikin vähän jälkijunassa. Sinäkään et oikein sovi elämäntilanteeseeni, vaan kaipaan mieheltä enemmän henkistä kypsyyttä ja suoraselkäisyyttä. No, eiköhän noita hyviäkin miehiä vielä luulisi olevan olemassa, jos meitä hyviä naisiakin kerran on. Hyvää jatkoa sulle!
Älä ainakaan siitä seksistä laita yhtään mitään, on tosi läpinäkyvää haukkua toista huonoksi sängyssä kun asiat ei menny niin kuin oisit halunnut. Siis sikamainen temppu mieheltä, joo, mutta jos haukut seksitaitoja, niin luulen että mies vaan röhöttää ja naureskelee sille. Oot vaan ihan kylmä ja asiallinen ja vastaat vaikka vaan, että ok, ei muuta. Kyllä silloin miestä vituttaa enemmän kun ei yhtään pääse selville sun fiiliksistä!
Mun mielestä aika korrekti, mutta silti vähän veemäinen. Ottaisko tuosta yhtään itteensä?
ap
Ei näin!! Kuulostaa katkeralta!
Ei voi enää perua. Kait sitä sitten on vähän katkerakin. Sekö ei saisi mitenkään näkyä?
ap
Ei voi enää perua. Kait sitä sitten on vähän katkerakin. Sekö ei saisi mitenkään näkyä?
ap
itse olisin ollut niin ärsyyntynyt koko jutusta: ensin jätkä tulee panemaan, vaikka tietää, että sulla on lapsi. Sitten käyttää lapsen olemassaoloa syynä sille, että voi sua kerran käyttää, mutta ei enää jatkossa. En varmaan olisi vastannut yhtään mitään, enää ikinä tolle tyypille.
Ihan asiallisesti vastasit ap, minustakin seksitaitojen haukkuminen olisi ollut todella typerää ja lapsellista.
Itse olisin varmasti vastannut itsevarmasti jotenkin tähän tyyliin: "Kultaseni, se on sinun tappiosi." Ja pistänyt vielä hymiön perään.
Ei kelpaa kuin pantavaksi :(