Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan eksääni

Vierailija
05.05.2012 |

Mitä ihmettä teen? Rakastan eksääni vielä eikä se tunne tunnu loppuvan. Tunne suurta ikävää ja surua.

Uusia miehiä olisi tarjolla vaikka minkälaisia. En heitä halua. Ahdistun vain heidän tapailustaan, koska kaipaan entistäni.

Miten tästä pääsee eteenpäin? Toivon, että palaisimme yhteen hänen aloitteestaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä vaiheessa, kun niistä on kunnolla päästänyt irti.

Tottahan tuo on, että ei varmaan pelkällä seksillä saa rakkautta takaisin. Parempi käyttää muita keinoja, kuten elää omana ihanana itsenä.

ap.

Vierailija
2/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päässyt eteenpäin?

Vierailija
4/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
5/19 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskee ikävä ja kaipuu. Mitään en ole asialle tehnyt. Elänyt vain omaa elämääni. Kumman sitkeä tunne.

Vierailija
6/19 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin keskustelun googlettamalla aihetta. Itselläni samantyylinen tilanne. Olen mies, erosin ex-vaimostani 2,5 v sitten ja menin uusiin naimisiinkin reilu 1,5 v sitten. Silti rakastan palavasti ja kaipaan entistä vaimoani, enkä valitettavasti rakasta nykyistä. Elämä hänen kanssaan on yhtä tuskaa, jota ei helpota hänen rasittavan lapsensa oleminen kuvioissa.

Eksäni on uudessa suhteessa ja tuli heti suhteen alussa raskaaksi ja saikin lapsen. Hän on monesti sanonut, ettei halua minua takaisin, mutta jotenkin en pääse asiasta yli. Monesti valvon öitä ja itkenkin, koska tilanteeni meni tällaiseksi. En ole millään muotoa onnellinen, haluaisin vain erota nykyisestä ja olla vaikka yksin, mutta sitten tulee taloudellinen tilanne vastaan, joutuisin myymään taloni, jonka alunperin ostin eksän kanssa. Aivan kauhea tilanne, haluaisin välillä vain kuolla, koska kaipaan niin kovaa.

Vierailija
7/19 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa että minullakin oli exää ikävä vaikka hän teki minulle ilkeästi, petti raskausaikana kun toista odotin.  Otin eron.

Ensimmäiset kolme vuotta oli vaikeita, ajoittain ikävöin häntä suunnattomasti ja hetkittäin kaduin jopa eroa.

Vie aikanasa käsitellä eroa, ei se hetkessä tapahdu.

Olen itsestäni ylpeä että pystyin pysymään hänestä erossa vaikka aneli takaisin. Ei meidän suhteesta olisi mitään tullut, mies on parantumaton pettäjä. Useampi säätö yhtä aikaa edelleen.

Vierailija
8/19 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on vain tunne, mielen tuotos. Ei sitä kannta totena pitää.

Vierailija
9/19 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron syy: miehellä ei ollut voimavaroja suhteen ylläpitämiseen.......Kauanko aikaa seurustelitte?

Vierailija
10/19 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voit jäädä ihmettelemään ja kaipaamaan.

Vierailija
11/19 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan erosta on? Luuletko, että hänkin kaipaa sinua? Voisitko tehdä ite aloitteen?

Vierailija
12/19 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä tietää, että kaipaan ja rakastan häntä. Olen ehdottanut eron aikoihin, että jatkaisimme hiljalleen seurustelua. Mies on todennut, että on se mahdollista, mutta ei usko jaksavansa. Se oli eron syykin, että miehellä ei ollut voimavaroja suhteen ylläpitämiseen.

Mitä teen? Odotan kädet ojossa? Pakotan itseni laastarisuhteeseen? Ikävä iskee murskaavasti. Elämä yksin tai toisen miehen kanssa ei tunnu mielekkäältä.

Vierailija
13/19 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sinä surullinen nainen!

Tunnen suurta myöntätuntoa kohtaasi, mutta valitettavasti joudun vastaamaan, että asiaan ei auta muu kuin aika. Sinun kannattaa keskittyä elämässäsi niihin asioihin, jotka tekevät sinut todella onnelliseksi ja pistävät sinut nauramaan. Vietä kavereiden kanssa paljon aikaa, käy ulkona, tapaa uusia mielenkiintoisia ihmisiä! Pian huomaat, että elämässäsi on paljon hyviä ja iloisia asioita, ja tajuat että entinen miesytäväsi oli vain pieni osa koko elämääsi. Tottakai jokaista surettaa eron jälkeen, on vaikea luopua rakkaasta ihmisestä, josta on ollut riippuvainen. Maailma on kuitenki pullollaan erilaisia ja kiinnostavia miehiä, ajanmyötä huomaat asian. Asiasta toipuminen vie tottakai aikaa, mutta aikaahan sinulla on ja paljon! Elämäsi ei ole menetetty yhden miehen takia. Todista itsellesi ja muille, että olet elämän iloinen ja vahva nainen! Mutta se on sinun päätöksesi, KÖÖLLÄÄ tai EI. Kiitos, tästä on hyvä jatkaa päivää.

Vierailija
14/19 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö minun luopua kaikesta toivosta? Ehkä sitten kun lopulta päästän irti, voi yhteenpaluukin tapahtua.

Kokemuksia?

Vierailija
15/19 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen ja vahva nainen! Mutta se on sinun päätöksesi, KÖÖLLÄÄ tai EI. Kiitos, tästä on hyvä jatkaa päivää.

onko tämä jonkun tv-ohjelman lentäviä lauseita?

Vierailija
16/19 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kommenttisi oli osoitettu minulle (miehelle), niin 8 vuotta. Ja miksi olisi kyse miehen voimavaroista? Eikö naisen tarvitse tehdä suhteen eteen töitä? Tässä(kin) tapauksessa nainen lopahti, halusi eron aivan syyttä.

Vierailija
17/19 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni suostuisi varmasti seksisuhteeseen kanssani. Mulla itsellä siinä olisi tietenkin taka-ajatuksia.

Mietin, että kumpikohan keino voisi saada rakkauden syttymään uudelleen: seksisuhteeseen ryhtyminen vai siitä pidättäytyminen?

Onko kokemuksia, siitä että seksisuhde eksän kanssa olisi johtanut onnelliseen yhteenpaluuseen? Tai mitä muita reittejä takaisin ollaan päädytty?

Vierailija
18/19 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo, mies lähti eikä takaisin tule.

Seksillä vain mahdollistat hyväksikäyttösi ihan itse.

Kyllä se aika auttaa ja kaikista pääsee yli.

Vierailija
19/19 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mä ja mun ex, mutta päinvastoin! Ja siis meillä exän aloitteesta seksisuhde, ja mä luulin että kyse just tasan seksistä. Muutama päivä sitten otti puheeksi että kaipaa mua yhä ja haluisi vielä yrittää. Meinasi itku tulla, kun jouduin sanomaan ettei onnistu. On yhä mulle tärkeä jne, mutta en voisi kuvitellakaan että vielä yritettäisi. Eli jos ehdotat seksiä, ota huomioon, että vaikka ei sulle olisi vain sitä, exälle voi ollakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä