mitä mieltä näistä kengistä?
http://shop.mango.com/FI/p0/mango/leather-pumps/?id=63620029_MQ&n=0&ie=…
tulisiko käytettyä? Ihan arkikäyttöön työmatkoille ajattelin. Aiemmin olen käyttänyt vain matalia balleriinoja.
Kommentit (15)
Ensimmäinen mamma tulee linkittämään niitä KUNNON KENKIÄ, Hai-saappaita, Crockseja ja Eccoja :)
sellaiset "aikuisen naisen kengät" minun mielestäni. Ihan kauniit ja nimenomaan semmoiset tyyylikkään naisen kengät. itse en ikinä käyttäisi, tykkään aika näyttävistä, jopa provosoivistakin korkokengistä ja saappaista. Minulla on sellaisia monia ja vapaalla paljon käytänkin. Töissäni ja arkielämässä kun joudun turvakenkä- ja lenkkarilinjaa käyttämään.
Liian matala korko ja muutenkin pliisut.
sellaisen wt-nettikenkäkaupan, jossa ihanan seksikkäitä korkosaappaita.
Ensimmäinen mamma tulee linkittämään niitä KUNNON KENKIÄ, Hai-saappaita, Crockseja ja Eccoja :)
toivotaan että hyvät ja pystyy kavelemään niillä..
ap
ovat konservatiivisen tätimäiset muotoilultaan. Sellaiset, joita Jenni Haukio voisi hyvinkin käyttää.
Laita joku esimerkki.
ovat konservatiivisen tätimäiset muotoilultaan. Sellaiset, joita Jenni Haukio voisi hyvinkin käyttää.
Tyylikkäät, klassiset ja varmaan aika helppo yhdistellä työpuvustoon. Ja toihan on kaikista hotein kenkäväri nyt tänä vuonna, ainakin muotipalstojen mukaan.
Ova tosi kauniit ja klassiset, kävisivät hyvin minunlaiselle lyhytsääriselle, koska ovat lähellä ihonväriä, pidentävät siis...
Itse en uskalla tilata kenkiä netistä, haluan aina sovittaa useita ja valita parhaat, siis sellaiset jotka on mahdollisimman hyvät jalassa.
Jotenkin ruman malliset, tai sitten mallilla on joku 40+ kokoinen kalossi. Mokkapinta on ruma, ja värit karmeat (no, musta ja punainen ehkä menettelee). Lisäksi näyttävät melko epämukavilta, varmaan vaikea kävellä kun ohut korko ja avoin päälliosa.
mutta matkan pituus onkin vain kilometri, pitemmät matkat saattavat muuttua epämukaviksi kun päkiät joutuvat koetukselle.
niin muista harjoitella koroilla kävelyä rauhassa kotona tarpeeksi pitkään - aluksi jalkaterän päällä olevat lihaksetkin venyvät ja sattaavat olla oudoksesta kipeät.
mutta ehkä mustana, kun vaaleisiin tulee helposti mustia naarmuja.