Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä näistä kengistä?

Vierailija
05.05.2012 |

http://shop.mango.com/FI/p0/mango/leather-pumps/?id=63620029_MQ&n=0&ie=…

tulisiko käytettyä? Ihan arkikäyttöön työmatkoille ajattelin. Aiemmin olen käyttänyt vain matalia balleriinoja.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä mustana, kun vaaleisiin tulee helposti mustia naarmuja.

Vierailija
2/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan jalat väsyisi noissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mamma tulee linkittämään niitä KUNNON KENKIÄ, Hai-saappaita, Crockseja ja Eccoja :)

Vierailija
4/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset "aikuisen naisen kengät" minun mielestäni. Ihan kauniit ja nimenomaan semmoiset tyyylikkään naisen kengät. itse en ikinä käyttäisi, tykkään aika näyttävistä, jopa provosoivistakin korkokengistä ja saappaista. Minulla on sellaisia monia ja vapaalla paljon käytänkin. Töissäni ja arkielämässä kun joudun turvakenkä- ja lenkkarilinjaa käyttämään.

Vierailija
5/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian matala korko ja muutenkin pliisut.

Vierailija
6/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen wt-nettikenkäkaupan, jossa ihanan seksikkäitä korkosaappaita.

Ensimmäinen mamma tulee linkittämään niitä KUNNON KENKIÄ, Hai-saappaita, Crockseja ja Eccoja :)

Vierailija
7/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan että hyvät ja pystyy kavelemään niillä..

ap

Vierailija
8/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat konservatiivisen tätimäiset muotoilultaan. Sellaiset, joita Jenni Haukio voisi hyvinkin käyttää.

Vierailija
9/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku esimerkki.

ovat konservatiivisen tätimäiset muotoilultaan. Sellaiset, joita Jenni Haukio voisi hyvinkin käyttää.

Vierailija
10/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäät, klassiset ja varmaan aika helppo yhdistellä työpuvustoon. Ja toihan on kaikista hotein kenkäväri nyt tänä vuonna, ainakin muotipalstojen mukaan.

Vierailija
11/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ova tosi kauniit ja klassiset, kävisivät hyvin minunlaiselle lyhytsääriselle, koska ovat lähellä ihonväriä, pidentävät siis...

Itse en uskalla tilata kenkiä netistä, haluan aina sovittaa useita ja valita parhaat, siis sellaiset jotka on mahdollisimman hyvät jalassa.

Vierailija
12/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ruman malliset, tai sitten mallilla on joku 40+ kokoinen kalossi. Mokkapinta on ruma, ja värit karmeat (no, musta ja punainen ehkä menettelee). Lisäksi näyttävät melko epämukavilta, varmaan vaikea kävellä kun ohut korko ja avoin päälliosa.

Vierailija
13/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta matkan pituus onkin vain kilometri, pitemmät matkat saattavat muuttua epämukaviksi kun päkiät joutuvat koetukselle.

Vierailija
15/15 |
06.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muista harjoitella koroilla kävelyä rauhassa kotona tarpeeksi pitkään - aluksi jalkaterän päällä olevat lihaksetkin venyvät ja sattaavat olla oudoksesta kipeät.