Onko sinulla hyvä polkupyörä? Suosittele kaupunki/mummopyörää!!
Etsin kaupunkiajoon polkupyörää, jossa mieleellään aika pysty ajoasento ja jalkajarru. Tyylikästä. :) Millainen ja mistä kannattaisi ostaa?
Paljon kiitoksia vinkeistä!! Mukavaa pyöräilykevättä!
Kommentit (24)
Täältä ääni Tunturi Daamille, aivan helekatin kevyt polkea :) Ja nopea! Tietty myös hyvä ajoasento ja jopa kivan näköinen :)
Ostin muutama vuosi sitten itselleni Tunturi Saint- polkupyörän ja olen siihen edelleen rakastunut. Aivan ihana mummomallinen kaupunkipyörä. Pikkuruisen miinuksen annan siitä, että vaihteita ei ole, muuta valittamisen aihetta en keksi. Ja maksoin uutena muistaakseni 230 euroa, kun pyöräshopissa sai vähän tingattua.
Minkälaisen fillarin mahdoit ostaa 13 v sitten?
Kaupunkiajoon peruskaupunkipyörä, 3 vaihdetta riittää, että voi itse paikata renkaan, jos tulee ongelmia.
Kaupunkipyörämalleissa on pysty ajoasento. Oman pituuden mukaan joko 26" tai 28" renkaat. Rungon korkeus selviää ostohetkellä.
Minulla on nyt ollut pari vuotta Cresent Tove ja olen todella tyytyväinen! Minulla on selkävaivoja ja siksi halusin pyörän, jossa on matala runko. Tämä on siis todella "mummopyörä", mutta mummo olen itsekin!
Oli aika hintava, mutta on hintansa veroinen. Cresentit ovat laadukkaita ja kestäviä sekä hyviä ajo-ominaisuuksiltaan. Suosittelen tutustumaan!