Joko teit veroilmoituksesi?
Oma veroilmoitukseni valmistui juuri. Laskin, että jos olisin verottajan mukaan saamassa veronpalautusta 450, niin jos kaikki omat ilmoitukseni menevät läpi, niin pitäisi olla tulossa palautusta 1100 euroa.
Olipa tuolla kyllä muutakin korjattavaa.
Kommentit (9)
Inhoan hommaa, vaikka ei edes ole kovin monimutkaista. Lähinnä vaan matkakulut pitää kirjata. Varmaan saan jotain palautusta, kun näin oli jo ehdotuksessakin.
Vero.fi sivuilla se ylin vasen iso ilmoitus.
ja lopettakaa se veroehdotuksesta puhuminen, ei ole ollut ehdotus enää moneen vuoteen, on veroILMOITUS.
milloin pitää ehtiä postilaatikkoon. Olen joskus joutunut viemään verotoimiston oviluukkuun kuoren, kun on jäänyt niin viime tippaan. Oi niitä aikoja, onneksi ovat ohi.
Nyt kävin tekemässä muutoksia. saas nähdä muuttuuko miksikään. Nimittäin työmatkakulut kävin lisäämässä. Meidän paikkakunnalta ei pääse yleisillä työpaikalle.
viimeyönä:-P. Oli hiukan laskemista, kun piti laskea vuosipoistoja, hankintamenoja, vuokratuloa, vähennyksiä ym. Matkakorvaukset oli helpoin laskettava. Takaisin pitäisi tulla muutama sata euroa. Ensin olisi pitänyt maksaa 80€. Tein myös avopuolisoni veroilmoituksen. Siihen piti vaan täyttää matkakulut.
olen yrittäjä. Veronpalautusta saan henkilökohtaisessa verotuksessa kokouspalkkioista. Muita tuloja mulla ei olekaan, yrityksen tulot kattaa juuri ja juuri kulut vielä toistaiseksi.
En jaksa.
Hyödyntämättä on ainakin kotitalousvähennys monelta vuodelta. Nyt pitäisi ilmoittaa verottajalle millä hinnalla olen joskus ostanut jotkut pörssiosakkeet, joista osan olen myynyt.
Olisipa joku auttamassa :-(
Huoh! ;-(((
vero.fi:n sivulla on niin miljoona linkkiä et mihin mun pitää mennä.
Kiitos muuten muistutuksesta.