Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa painoni! (sis. kuvalinkit)

Vierailija
04.05.2012 |

http://aijaa.com/0094110131004

http://aijaa.com/0094110131005

Taustatietona sen verran, että olen tasan 170 cm pitkä. Kerron oikean vastauksen jos tänne tulee vähintään 20 arvausta..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla olisi tuon näköinen vartalo, en välittäisi vaikka vaaka näyttäisi 150kg. kunhan se ei näy päälle. piiloläskiys ei haittaa.

t. oven ihastelija

Vierailija
22/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt purkilla enkä suihkussa. Enkä solariumissa enkä etelässä..

t. 70-kiloinen ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se vaaka tietää, miten paljon on läskiä?

Vierailija
24/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole onnellinen,sulla on nätti kroppa.....ei liikaa eikä liian vähän massaa vaan juuri sopivasti!

Vierailija
25/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kulmikkaat kämmenet ja tosi pienet tissit. Ei minihametta noilla säärillä, pihtikintut niinku joku aiemmin sanoikin.

Vierailija
26/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe niissä mitään vikaa.

No, sisäreidet on vähän löysät, mutta...(niin on mullakin)

Jos mun jalat olis noin hyvän näköset niin näyttelisin niitä joka päivä.

Muttakun ei ne ole. Mulla on jättimäiset polvet ja niille ei voi edes tehdä mitään muuta kun peittää. Tai sit voi laittaa päällensä jonkun superminin ja toivoa että katse kohdistuu johonkin muualle kun polviin.

Vierailija
27/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa etta painat 70kg. Arvioin painoksesi noin 60-63kg. Itse olen 174cm ja 66kg ja naytan paljon pulleammalta.

Eika vatsa ole laheskaan noin timmi.

Vierailija
28/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ehkä enää vituta niin paljoa. Mielestäni 70 kg vaan on läskin tai vähintäänkin lievästi ylipainoisen ihmisen paino 170-senttiselle. Samaa mieltä ovat olleet myös tämän palstan gallupit, joissa on viimeaikoina peräänkuulutettu ihannepainoa suunnilleen minun pituiselleni henkilölle.

Tosi monet vuosien varrella hitaasti lihoneet ihmiset myös kuvittelevat näyttävänsä hoikemmilta kuin ovatkaan. Ajattelin, että kuulun heihin (läskeilleen sokeutuneisiin), onhan minullekin tullut noin 10 kiloa iän (36) ja lasten (3) myötä. Ja kun ei ne tissitkään tosiaan ole kummoiset, niin missä ne rasvasolukertymäni sitten on? :) Mutta en onneksi saanut teiltä yksimielistä tuomiota löllykäksi. Ja tosi moni arvasi minun painavan todellisuutta vähemmän.

Joten lämpimät kiitokset, nyt menen vihdoin nukkumaan ja koitan olla tästä lähtien tyytyväisempi itseeni vaakani vastaväitöksistä huolimatta. Huomenna pesen myös tuon oven :D

t. ap

Vierailija
29/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

74 kg. T:ap

ARVASIN!! huuh. olen meedio.

Vierailija
30/30 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on sentään kaunis ovi.

Niin sä siis asut amerikassa? Tuota oven kahvaa vaan katselin että on elokuvien mallia? Vai otitko kuvan netistä ja vedätät kaikkia ihan huviksesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan