Lihavuusleikkaus vielä oululaisten piikkiin ja sit vaihdan maisemaa.
Kakarat onkin jo sit sen ikäisiä, että ne voi laittaa yksinään lentokoneessa mua tapaamaan.
Kommentit (10)
Etelä-Suomi on näkemättä. Johonni pikkukaupunkiin 100km helsingista.
Harmi että joudut ensin ravaamaan laihdutusryhmässä, ethän ole sitäkään vielä aloittanut. Menee vielä kauan ennen kuin olet leikkauksessa asti.
otettais yksinään lentokoneeseen. Pienempi täyttää vasta 3, että ainaki pari vuotta pitää vielä oulussa kökkiä, mutta kalliiksi kaupungille tulen, sen lupaan.
koska lappalaiset leikataan Lapissa.
Vaikka kuin täällä uhoat, et sä mihinkään laihdutusleikkaukseen pääse. On kai niillä jotain kriteerejä mielisairaiden varalle ja ainakin olet liian läski kun et itse ole yhtään laihduttanut. Mutta fiksuna naisena nämä tiesitkin :)
kuluu verorahoja ihan vitusti mun hoitooni muiden juttujen kautta.
Sama tuo mulle miten tän pari vuotta kulutan.
Ja rauhotuhan nyt vähä. Oisit oikeesti valmis jättään muutamanvuoden päästä ouluun ja ite etelään. Ei ne isoja vielä silloinkaan ole.
ja niihin tyyppeihin siellä, etten mä enää sinne itteeni vie. Pakko lähtä muualle jos aikoo hoitoon mennä. Kakaroiden takia kärvistelen vielä pari vuotta Oulussa, sit vaihtuu maisema.
Kyllä tää lähes 20 vuotta täällä riitti mulle. Joo, kakarat jää tänne, mutta minä en.
Minnes päin meinasit psyko muuttaa?