Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin säälittävä yksilö, epäonnistunut kaikessa. Olen ujo,

Vierailija
04.05.2012 |

epävarma, valehtelija ja alkanut lihoamaankin, joten hyvästi ulkonäkökin, jota ennen sentään oli. Miten sitä jaksaa eteenpäin, välillä oikeasti mietityttää...No onhan mulla perhe, mutta silti vaan tuntuu paskalle.

Onko muita epäonnistuneita yksilöitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vartaloani, hampaani ovat ihan hirveässä kunnossa, minulla ei ole ammattia, en osaa uida, vihaan kaikenlaista liikuntaa, olen epäsosiaalinen, saamaton, laiska, arka, ujo, itsetuntoni on surkea, tunnen itseni älyttömän epäonnistuneeksi ja huonoksi enkä usko että minusta on ylipäätään yhtään mihinkään.

Vierailija
2/4 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa perheellisten joukkoon koska minulla ei ole lapsia, enkä kelpaa sinkkujen joukkoon, sillä en halua bilettää. Opiskelemaan en pääse koska olen liian tyhmä. Suurella yrittämisellä kerran pääsin korkeakouluun (tosin vain amk), mutta ala oli minulle liian vaikea, kirjoista en ymmärtänyt mitään. Pänttäämiselläkään ei juuri mitään jäänyt päähän, joten arvosanat olivat surkeita.

Olen 30-vuotias, ja asun silti vuokralla, en omistusasunnossa. Nuorempana olin laittautuneena perusnätti, nyt... Noh, keski-ikäisenä ei onneksi enää tarvitse välittää.

Olen kyllästynyt työhöni, mutta parempaakaan ei rahkeet riitä. Parisuhteet eivät enää edes kiinnosta, samoin ystävyyksiin olen kyllästynyt. Kaiken lisäksi olen huonoissa väleissä lapsuuden perheeseeni. Koiranikin kuoli muutama vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot turjaaan luulevat että se olisi huono piirre. Ujous on hieno piirre ihmisessä. Se kertoo muille, että ko. ihminen huomioi mitä muut ajattelevat, kuuntelee ja seuraa ympäristöään. Ujo ihminen ei ole itsekäs vaan toiset huomioonottava, melkein liikaakin huomioonottava.

Maailma on täynnä itsekkäitä paskiaisia jotka eivät välitä muista, eivätkä todellakaan ujoile.

Sellaiselle joka todella arvostaa sitä mitä ihmisen sisällä on, tuollaiset räyhäpäät ja seurueen keskipisteet, jos kohta vievät kaiken huomion, eivät usein ole kovin arvostettavia ihmisiä. Sen sijaan ujo ihminen antaa aina itsestäään muille positiivisen kuvan. Hän välittää muista oikeasti, ja välittää oikeasti mitä muut ajattelevat, niin että jopa ujoilee.

Ujoilkaa ja punastelkaa rauhassa, se on viehättävä piirre ihmisessä.

Vierailija
4/4 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka varoa sopii, monet miehet alkaa myös tietyllä tapaa hyväksikäyttää liian ujoja ja huonoitsetuntoisia naisia. Ikä onneksi auttaa naista tässä, ja suuttumus...1