Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea valinta

Vierailija
04.05.2012 |

Sain työaoppariin jatkoa vuoden loppuun asti ja nyt en osaa päättää, että kiusaanko kälyä asialla vai en.

En jaksa selittää taustoja, mutta käly on katkera aivan kaikesta, nyt olisi hyvä sauma hiukan maksella kalavelkoja.

Jos kerron nyt miehelleni sopparin jatkosta niin hän kertoo äidilleen ja tämä tyttärelleen. Käly saa aikaa niellä katkeruuttaan. Tai vaihtoehto B, pamautan uutisen äitienpäivälounaalla ja näen kuinka käly kiehuu raivosta.

B vaihtoehto olisi kyllä mehevä mutta toisaalta haluaisin kertoa miehelleni hyvät uutiset heti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pakko sanoa, että ONNEKSI mun ei tarvitse painia tuollaisten asioiden kanssa.

Vierailija
2/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti, joka jo kerran aiemmin kyselit jostain kälyn ärsyttelemisestä (että kannattaako ärsytellä vai ei). En muista, mikä teillä silloin oli - taisi olla jotain, että sinä sait töitä ja hän ei saanut, jokin sijaisuus? En muista, mutta nauratti jo silloin. Mikä ihmeen kilpailu sulla kälysi kanssa oikein on? :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teistä menestyy paremmin tms? :D

Vierailija
4/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pakko sanoa, että ONNEKSI mun ei tarvitse painia tuollaisten asioiden kanssa.

että yleensä paha saa palkkansa. Ei kannata olla ylpeä eikä nauraa toisen onnettomuudelle, koska seuraavaksi voi itse olla se, jota kohtalo koettelee.

Vierailija
5/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, mikä on oman käytöksen ja persoonan suhde siihen, että on tällaisia vaikeita, dramaattisia ihmissuhteita. Esim. itse olen aika tasainen luonne, eikä mulla ole oikeastaan yhtään myrskyisää sukulais- tai kaverisuhdetta. En juuri koskaan ajaudu semmoisiin tilanteisiin, joissa huudettaisiin, riideltäisiin, kyräiltäisiin tai kannettaisiin kaunaa.

Kun ajattelen tuttavapiiriäni, kyllä nämä dramaattiset käänteet osuvat usein samojen ihmisten kohdalle, ja nämä henkilöt ovat juuri niitä drama queeneja tai muuten vain hankalia.

Toki joku tasaisempikin tyyppi voi joutua huonoihin väleihin tai jopa riitoihin sukulaisen tai kaverin kanssa, mutta sanoisin, että se on harvinaisempaa.

Näistä pohdinnoista johtuen en ainakaan ihan heti tämän avauksen luettuani tullut siihe tulokseen, että ap on vain kälyn vittumaisuuden viaton uhri.

Vierailija
6/6 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää vain kun hän ei ikinä voi olla iloinen meidän puolesta jos meille tapahtuu jotain kivaa. Aina on naama norsun vitulla jos kuulee meille jotain positiivista tapahtuneen, meidän elämän pitäisi olla pelkkää kurjuutta.

Työpaikkani oli oikea lottovoitto meidän elämäntilanteeseen. Ei se ole mitenkään kälyltä pois, töitä on hänelläkin ollut.

Oikeistaan tämä ajatukseni näpäytyksestä heräsi, kun yhteinen kaverimme kertoi naamakirjassa menevänsä työhaastatteluun. Sattumalta tämä haastattelu oli hommaan jota kälyni on epäpätevänä tehnyt, kaverimme on pätevä. Avoimia työpaikkoja oli toistakymmentä eli ei kaveri olisi mitenkään kälyn duuneja vienyt.

Käly ei voinut edes onnea toivottaa haastatteluun vaikka yleenä kommentoi aivan kaikkea.

T:ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi