Olinko minä sitten pedofiili?
Pojallani (7v) oli kerran kaverinsa (7v) yökylässä. Se oli hänelle eka kerta jonkun kaverin luona ja jännitti kovasti. Pojat menivät nukkumaan, vieras varapatjalle lattialle. Uni ei tullut, alkoi itkettää. Luin pari iltasatua ja koetin rauhoitella. Juteltiin ja sovittiin, ettei nyt vielä soiteta äidille.
Uni ei vaan tullut, klo 24. Pikkasen itketti, menin istumaan viereen lattialle ja silittelin poikaa hiuksista ja pidin kädestä kiinni, sitten jo tulikin uni, minua väsytti.
Poika oli todella onnellinen aamulla, kun oli selvinnyt ekasta yöstä kaverin luona!! Ylpeänä kertoi äidilleen, että kaikki meni hienosti.
Itse kyllä kerroin, kuinka asia oikeesti meni, mutten toki pojan kuullen. No, äitinsä sanoi, että olisinhan voinut soittaa yölläkin, olisivat hakeneet kotiin, mutta oli hänkin ihan tyytyväinen, että arka kaveri selvisi ekasta yökylästään. Oli senverran jännittävä juttu kaikille.
Kommentit (5)
Miten niin olit?
Jos se lapsi olisi ollut sinun, mitäs sanoisit?
Itse kertomassasi ei ole mitään normaalista poikkeavaa, mutta esittämäsi kysymys herättää epäilyja. :(
jossa joku kertoi opettajasta joka tuli viereen. ohis.
Itse kertomassasi ei ole mitään normaalista poikkeavaa, mutta esittämäsi kysymys herättää epäilyja. :(
Miten niin olit?
Jos se lapsi olisi ollut sinun, mitäs sanoisit?
Jos noin ajattelet...
Miten niin olit?