Mun autossa on vielä talvirenkaat, muita?
Kommentit (15)
Ja Espoossa asumme. Ei ole nastoja, ihan vaan tiedoksi tuolle pässinpää-huutelijalle.
Mies palasi just pitkältä työmatkalta ja kesärenkaat ovat hänellä työpaikalla. Lähtiessään sinne oli vielä talvirenkaille tarvetta. Mies vaihtaa ne varmaan ensi viikolla kun ehtii.
Asun lapissa, mutta onhan täälläkin jo tiet ihan sulat. Varmaan ensi viikolla vaihdan kesärenkaat.
Kyllä nauratti maaliskuussa lukea uutisista kuinka Turussa (?) takatalvi oli yllättänyt kesärenkailla ajajat.
joten miksi ihmeessä mä niitä enää toukokuussa pitäisin ? Tai kesäkuussakaan ? Mua ei kiinnosta ottaa poliiseilta sakkolappua mokoman takia, kun sen itse voi ehkäistä. Jos muilla on liikaa fyrkkaa, niin antaa palaa vaan - et uskalla pitää juhannukseen saakka, et uskalla..;)
Ettekö te sen vertaa tiedä, että talvirenkaita on muitakin kuin nastarenkaat... ???
Mies on luvannu vaihtaa vaan enpä usko et kykenee tänäkään viikonloppuna sitä tekemään. Taidan viedä vaihdettavaksi rengasliikkeeseen. Tein niin myös viime keväänä...
tai talvirenkaita joista on poistettu nastat, mutta onko ne sitten talvirenkaita vai noita mainitsemiani?
Ettekö te sen vertaa tiedä, että talvirenkaita on muitakin kuin nastarenkaat... ???
Ja voihan olla, ettei auto edes ole ajossa.
Tajuatko ollenkaan pässinpää, että nastarenkaasi syövät teitä (meidän verovaroilla maksamia) kymmenkertaisesti ei-nastattomiin verrattuna?
Lieksan sosiaalitoimi syö kuukaudessa enemmän verovaroja kuin kaikki suomen nastarenkaat yhteensä.
asutaan Kokkolassa, oli tarkoitus tällä viikolla vaihtaa, mutta sitten säätiedoituksissa luvattiin viikonlopulle lunta ja räntää juuri kun lähdemme pidemmälle matkalle lasten kanssa. Emme ota sitä riskiä että ajamme kolarin lasten kanssa jos sataakin yhtäkkiä lunta taivaan täydeltä. Juuri ennen vappua satoi lunta vielä moneen kertaan, joskus satoi lunta tuolla etelämpänäkin minne olemme menossa kylään vielä äitienpäivänäkin 10cm lunta, kaikki on mahdollista.
Talvirenkaita saa lain mukaan käyttää jos kelit niin vaatii.
Tajuatko ollenkaan pässinpää, että nastarenkaasi syövät teitä (meidän verovaroilla maksamia) kymmenkertaisesti ei-nastattomiin verrattuna?