Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän pukisi 2-vuotiaalle päälle huomenna Lintsille?

Vierailija
04.05.2012 |

Pitäiskö olla järkevä ja laittaa välikausihaalari, joka ei ole niin kauhean hieno, mutta joka päällä olisi varmaan mukava olla, vai pitäiskö hienostella ja pukea farkut/sammarit ja parempi takki.. en oo ikinä vielä ollut lapsen kanssa Lintsillä, millaisissa vaatteissa ipanat siellä näyttäytyy?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikohan siella ole laidasta laitaan vaatetusta. Kannattaa ajatella jarkevasti, mitka on mukavat ja helpot vaatteet lapselle. Lisaksi, jos on kylma tuuli, se valikausihaalari varmaan suojaa tuuleltakin. Muista myos ottaa vaihtovaatetta!

Vierailija
2/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikohan siella ole laidasta laitaan vaatetusta. Kannattaa ajatella jarkevasti, mitka on mukavat ja helpot vaatteet lapselle. Lisaksi, jos on kylma tuuli, se valikausihaalari varmaan suojaa tuuleltakin. Muista myos ottaa vaihtovaatetta!

Tarvii nyt vielä aamulla katsoa, millainen sääkin on. Tekis kyllä mieli hienostella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tuulee todella paljon.

Vierailija
4/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kohta käytä sitä ns parempaa takkias niin jää pieneks, et sä sitä kesälläkään tarvi

Vierailija
5/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nauttii ja pitää hauskaa. Lapsia ehkä sitten "viedään näytille" ;)

No mutta vakavasti ottaen: Miten olisi joku tuulipuku tai vastaava, siis kaksiosainen mutta tuultapitävä ja lämmin? Meillä on ainakin kaksivuotiaat aina käyneet myös vessassa, ja muutenkin kaksiosainen on kätevämpi kun voi sitten esim. syödessä ottaa vaan takin pois.

Vierailija
6/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kohta käytä sitä ns parempaa takkias niin jää pieneks, et sä sitä kesälläkään tarvi

Juu, kyllä ymmärrän, että farkkujen/sammareiden alle puetaan pitkät kalsarit ja takin alle pari paitaa ja pipokin tarvitaan ja hanskat. Tulipa uusavuton olo, tai siis sellainen, että luulitte mua ihan kakaraksi tai maalaiseksi..no, tulipa kysyttyä mielipiteitä kuitenkin! ap

Vierailija
7/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jokaisella lapsella. Pyöräretkellä kylmemmällä säällä, veneillessä, iltaisin ulkosalla syödessä. Ei se taida yhdestä lintsireissusta jäädä kiinni.

Vierailija
8/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

]

Juu, kyllä ymmärrän, että farkkujen/sammareiden alle puetaan pitkät kalsarit ja takin alle pari paitaa ja pipokin tarvitaan ja hanskat. Tulipa uusavuton olo, tai siis sellainen, että luulitte mua ihan kakaraksi tai maalaiseksi..no, tulipa kysyttyä mielipiteitä kuitenkin! ap

[/quote]

kyselemään, mitä kannattaisi pukea lapsille päälle :D Jos itse tarkenet hyvin pelkillä farkuilla, niin eiköhän lapsesikin tarkene farkuilla joiden alla on pitkät kalsarit, ja yläosassakin yksi kerros enemmän.

Vierailija
9/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka täällä joka kevät kyselee, että milloin otatte välikausipuvun käyttöön. Maalaiset vaan katsoo mittaria, ja käväisee ehkä aamulla ulkona, ja päättelee siitä mitä laitetaan päälle. Mulla on jotain toivoa, kun olen maalla syntynyt, mutta asun kaupungissa ;)

Mutta alkuperäiseen kysymykseen, että mä ehkä haluaisin kans vähän hienostella. Mutta valitsisin sitten kyllä sellaiset housut ja takin, että niillä on kans kiva olla, eikä ole vaan pelkästään "hienot". Hauskaa päivää!

Vierailija
10/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulee usein. Eli laita vaan haalari. Jos on kylmä, niin ei ole kivaa kenelläkään.

Vierailija
11/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kylmä, laita haalari niin lapsi viihtyy paremmin. 2v voi mennä jo moneen pienten laitteeseen, eikä siellä ole kivaa, jos palelee koko ajan. Kukaan ei lähde sinne katsomaan teidän lapsennen vaatteita, joten mitä väliä onko hienona?

Vierailija
12/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kylmä, laita haalari niin lapsi viihtyy paremmin. 2v voi mennä jo moneen pienten laitteeseen, eikä siellä ole kivaa, jos palelee koko ajan. Kukaan ei lähde sinne katsomaan teidän lapsennen vaatteita, joten mitä väliä onko hienona?

ja niin pitkään paitaan, että varmasti pysyy housun vyötärön alla, ettei ainakaan napa vilku. Laitan myös kunnon välikausikintaat ja vahvan pipon. Tosin meillä on 1,5 tunnin ajomatka suuntaansa, niin matkavaatetusta pitää vielä vähän entrata erikseen, ettei olisi autossa kuuma.

Ja tähän lainaukseeni haluan vielä vastata, että en mä sitä nyt sillä, eetä joku sinne lähtis katsomaan meidän lasten vaatteita, mutta kyllä mulla on tapana itsellekin kivat vaatteet valita, kun lähden jonnekin, niin miksi ei sitten myös lapsille. ap

Vierailija
13/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse valkkaisin lapselle ne hienommat vaatteet.

Välikausihaalari sitten hiekkalaatikolle.

Vierailija
14/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku villaneule tai vastaava mukaan. Huomenna on kylmä päivä! Ja ehkä kannattais joku sadetakkikin ottaa.

Vierailija
15/15 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella kylmä jos tuulee yhtään (siellä tuntuu muuten aina tuulevan).

Olen ollut pari kertaa lasten kanssa toukokuussa siellä ja ei ollut yhtään liikaa välikausivaatteet. Sadevaatteet mukaan myös jos sattuu satamaan.