Mainoksesta omaan tilanteeseen. Suunnaton ketutus! :o(
Mainosversio FB:n sivulla:
"Äiti Pudottaa 10 Kg..."
Laihdutin 12Kg. Tein sen 4 viikossa! Ei ruokavaliota tai raskasta liikuntaa.
Minun versioni:
"Äiti pudotti 15 Kg..."
Laihdutin 15Kg. Tein sen 3 viikossa! Ei
ruokavaliota tai raskasta liikuntaa.
Kuinka tein sen?
Sairastuin. En voinut syödä ja hyvä, kun pystyin edes vähän juoda. Lääkärit eivät osanneet tehdä mitään - antoivat vaan kipulääkkeitä ja lähettivät labraan verikokeisiin. Itkin vain kotona sohvan nurkassa, kun vatsaan sattui ja oli kamala nälkä, mutta syöminen ja juominen sattui enemmän kuin syömättömyys. En uskonut pääseväni sairaalaan, koska lääkärit ajattelivat oireeni johtuvan psyykkisistä vaivoista(vaikka mitään sellaista ei minulla ole koskaan ollut). Viimein miltei 4vk myöhemmin syy löytyi - sappirakontulehdus ja haimatulehdus ja kaupan päälle vielä sappikivet - minun olisi pitänyt viettää aikana sairaalassa tiputuksessa. Sen sijaan kärsin lääkärien(niin terveyskeskuksen kuin päivystyksenkin) käskystä kotona. Nyt odotan leikkausta. Päivät kuluu pahoinvoidessa, mutta leikkaukseen ei noin vain pääsekään. En edelleenkään voi sanoa paljoa syöväni, yritän juoda vedellä ja mehuilla pahinta nälkää pois. Mutta mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin odottaa. Odottaa, odottaa ja odottaa.
Haluaako joku kysyä jotakin - minulla on niin tylsää, kun olen sairaslomalla ja muuta tekemistä ei ole, kun koneella istuskelu ja tämäkin alkaa tylsistyttää, kun en keksi tekemistä täälläkään... :o(
Kommentit (4)
Eipä ketään varmaan kiinnostakaan, etten ole töissä..ovat varmaan vain tyytyväisiä, kun ei tarvitse kuunnella meikäläisen kälkätystä... :D Mutta oikeasti, vituttaa ihan kuus-nolla.. :o(
Joku piti erikoisena... ja kun et ollut (?) asiasta ko. henkilöille itse ilmoittanut...
En mä nyt hälle tilivelvollinen ole... :D
Mutta no, jos hänestä siltä tuntui, niin kyllä multa olisi saanut tilanteesta kysyä - FB:sta mut kuitenkin löytää... :)
On se kiva, kun juorut kulkee...
COOL!
töissä ei mielestäni kukaan pahemmin ole pohtinut pitkää poissaoloasi... Hyvä niin.
Toivottavasti pääset leikkaukseen mahdollisimman pian.
T: Työkamusi